Az elmúlt évek folyamatainak eredményeként, a nemrégiben meghozott döntések nyomán nehéz helyzetbe került labdarúgócsapatot és szurkolóit a T-Mobile a bajban sem kívánja hirtelen magára hagyni. A kialakult helyzetből azonban a csapat, a sportszerető közönség és a támogatók által egyaránt elfogadható módon kiutat kell találni. Ezek a kérdések is napirenden voltak azon a csütörtöki találkozón, ahol
a T-Mobile és a Ferencváros vezetői megkezdték az egyeztetést a szponzoráció folytatásáról, annak feltételeiről.
Mindkét fél szándéka az, hogy a Ferencváros labdarúgó csapata a lehető leghamarabb mind sportszakmai, mind gazdasági tekintetben megnyugtató helyzetbe kerüljön.
A T-Mobile az egyeztetésen egyértelműen megfogalmazta elvárását, hogy a további támogatásért cserébe a Ferencváros dolgozzon ki tervet a jelen helyzetből történő kilábalásra, biztosítsa az átláthatóságot a működési és döntési folyamatok tekintetében.
A T-Mobile várja a Ferencváros válaszát és álláspontját, és ennek alapján hozza meg a szponzori szerződéssel kapcsolatos döntését.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








