A külföldiek kevesebb éjszakát töltöttek Magyarországon az idén - az első félévi adatok alapján -, mint a tavalyi év azonos időszakában. Ennek ellenére a szállásadók 13 százalékos árbevétel növekedéssel számolhattak, ami főként a forint gyengülésének volt köszönhető.
A külföldiek kevesebb éjszakát töltöttek Magyarországon az idén - az első félévi adatok alapján -, mint a tavalyi év azonos időszakában. Ennek ellenére a szállásadók 13 százalékos árbevétel növekedéssel számolhattak, ami főként a forint gyengülésének volt köszönhető.
Niklai Ákos a Magyar Szállodaszövetség elnöke szerint a nyár hátralevő részében rendezendő jelentős sportesemények, mint például Forma-1 és az úszó Európa-bajnokság miatt remélhetőleg sok külföldi érkezik hazánkba - adta hírül az Inforadio.
Magyarországon alacsonyak a szállodaárak a nyugat-európaiakhoz képest, így várhatóan emelni fogják áraikat a magasabb szintű szolgáltatást nyújtó hotelek - tette hozzá Niklai Ákos.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








