A miniszterelnök legutóbbi blogjában megemlíti, hogy először nézett bele a VB-be, és kiemeli, hogy minden gyereknek táborban a helye. Nézzünk bele!
Gyurcsány Ferenc tegnap 10 óra után érkezett haza, pont akkor, mikor a Horvátország-Brazília mérkőzés második félideje ment. Erről az alábbiakat írta: "Szép és izgalmas focit játszottak. Miközben néztem a meccset, azon gondolkodtam, hogy milyen erős bennünk a versengő szellem és mindez milyen elképesztő tömegeket vonz. Persze igaz ez mindenre, amiben ott van a rivalizálás, a sporttól a kvíz műsorokon át a valóság-show-kig. Ugyanakkor azt is látom, hogy nagyon sokan inkább csak szurkolók, a versengő részvétel helyett a versengők buzdítását választják. Azt hiszem, titokban talán a horvátoknak szurkoltam, és a második félidő alapján meg is érdemelték volna a döntetlent.
Mindenesetre nagy őrület a foci, és ez jó. Nem kétséges, hogy sok nemzet életében - és így vagyunk ezzel mi magyarok is - sokkal több ez, mint sport: a nemzeti identitás és kultúra része. Éppen ezért is fájó az a fajta rendetlenség és teljesítmény-hiány, ami a sokkal szebb időket megért magyar labdarúgást jellemzi. Jó lenne már kitörni ebből. "
Majd ezt követően kifejtette véleményét a táborozásról: "Azt mondják, hogy végre jön a nyár. Kánikulai napok következnek. A szünidővel együtt megérkezik a napfény és a meleg. A gyerekek meg elindulnak a táborokba. Persze tudom, hogy sokaknak nem lesz módjuk elmenni, tudom, hogy nem keveseknek nem marad más, mint TV-t nézni és lemenni a játszótérre, kóborolni, csellengeni a barátokkal, ismerősökkel, kulccsal a nyakukban. Étkezést szervezünk nyárra is a rászoruló gyerekeknek, meg nyitva tartó iskolákat - először kínálunk ilyen programot a rendszerváltás óta sokezer gyereknek.
Újra kellene gondolni a táborozást, mert fontos élmény a gyerekeknek, és nem jó, ha csak azok tehetik meg, akik kibírják a nem egy esetben több tízezer forintos heti díjat és költségeket. Jó lenne, ha mindenki eljuthatna táborba - és akkor itt teszem hozzá -, jó lenne, ha mindenki eljuthatna már iskolás korában az iskola szervezésében Erdélybe, a Felvidékre, Kárpátaljára."
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








