A miniszterelnök legutóbbi blogjában megemlíti, hogy először nézett bele a VB-be, és kiemeli, hogy minden gyereknek táborban a helye. Nézzünk bele!
Gyurcsány Ferenc tegnap 10 óra után érkezett haza, pont akkor, mikor a Horvátország-Brazília mérkőzés második félideje ment. Erről az alábbiakat írta: "Szép és izgalmas focit játszottak. Miközben néztem a meccset, azon gondolkodtam, hogy milyen erős bennünk a versengő szellem és mindez milyen elképesztő tömegeket vonz. Persze igaz ez mindenre, amiben ott van a rivalizálás, a sporttól a kvíz műsorokon át a valóság-show-kig. Ugyanakkor azt is látom, hogy nagyon sokan inkább csak szurkolók, a versengő részvétel helyett a versengők buzdítását választják. Azt hiszem, titokban talán a horvátoknak szurkoltam, és a második félidő alapján meg is érdemelték volna a döntetlent.
Mindenesetre nagy őrület a foci, és ez jó. Nem kétséges, hogy sok nemzet életében - és így vagyunk ezzel mi magyarok is - sokkal több ez, mint sport: a nemzeti identitás és kultúra része. Éppen ezért is fájó az a fajta rendetlenség és teljesítmény-hiány, ami a sokkal szebb időket megért magyar labdarúgást jellemzi. Jó lenne már kitörni ebből. "
Majd ezt követően kifejtette véleményét a táborozásról: "Azt mondják, hogy végre jön a nyár. Kánikulai napok következnek. A szünidővel együtt megérkezik a napfény és a meleg. A gyerekek meg elindulnak a táborokba. Persze tudom, hogy sokaknak nem lesz módjuk elmenni, tudom, hogy nem keveseknek nem marad más, mint TV-t nézni és lemenni a játszótérre, kóborolni, csellengeni a barátokkal, ismerősökkel, kulccsal a nyakukban. Étkezést szervezünk nyárra is a rászoruló gyerekeknek, meg nyitva tartó iskolákat - először kínálunk ilyen programot a rendszerváltás óta sokezer gyereknek.
Újra kellene gondolni a táborozást, mert fontos élmény a gyerekeknek, és nem jó, ha csak azok tehetik meg, akik kibírják a nem egy esetben több tízezer forintos heti díjat és költségeket. Jó lenne, ha mindenki eljuthatna táborba - és akkor itt teszem hozzá -, jó lenne, ha mindenki eljuthatna már iskolás korában az iskola szervezésében Erdélybe, a Felvidékre, Kárpátaljára."
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani