A napokon belül kezdődő foci-vb csapatai közül a háromoroszlános gárda a szponzorok kedvence a Financial Times összeállítása szerint. Beckham a Real után válogatottját is az élre segítette, igaz egyelőre csak a marketing területén.
A listát böngészve feltűnhet, hogy míg Ronaldinho a Pepsi egyik reklámarca, addig válogatottját a legnagyobb konkurens, a Coca-Cola (is) szponzorálja, így meglehetősen oda kell figyelnie, mikor melyik palackból ihat vigyorogva.
Érdekes, hogy a címvédő Brazília Japánnal egy szinten szerepel és a Top10-ben csak három nem európai csapat szerepel.
A legnagyobb szponzorok között a sportszergyártók és az üdítőgyártók mellett megtalálhatjuk többek között az autó- és sörgyártókat is.

-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








