Több autó is lerobbant, miután vízszennyezett benzint tankoltak az M7-es autópálya egyik Shell-kútjánál.
Alig kezdődött el a nyár, máris gigadugó várja a Balatonra igyekvő autósokat az M7-es autópályán. Mutatjuk a kerülőutat, amelyen tuti nem kapsz majd agybajt a hosszú hétvége első napján.
Beütött a krach az M7-es autópályán, két karambol (a Google Maps szerint Martonvásárnál és Kápolnásnyéknél), na meg a nyaralókba igyekvő tömeg miatt már most több mint 6 kilométeres dugó várja a Balaton felé igyekvő autósokat.
Akkor most merre menjek?
Aki nem akarja az első nyári hosszú hétvégét idegösszeroppanással indítani, annak ezúttal is kapóra jöhet a Pénzcentrum kedvenc kerülőútja:
Az útvonalat a nyári időszakban mi is rendszeresen használjuk: akár a magyar tenger, akár a főváros felé igyekszünk, gyönyörű útvonalon, fix 2-2,5 óra alatt a nap bármelyik szakában meg lehet járni a távot. Sőt, még megyei matricából sem kell többet venni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








