Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most szerdán (2017.05.03).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Szerda reggel már többfelé alakulhat ki zápor, a középső és a déli tájakon egy-egy zivatar se kizárt. Északon, északnyugaton lehet ekkor még szárazabb az idő, de ott is sok felhő lesz az égen. A szél csak zivatarok környezetében erősödhet meg, egyébként csak néhol lehet egy-egy élénk északi-északkeleti széllökés. A legalacsonyabb hőmérséklet 7 és 14 fok között alakul. Napközben, de főként a délután második felétől sokfelé kell számítani lokális csapadékra, azaz záporokra, intenzív záporokra, melyeket zivatarok kísérnek, elsősorban az Alföldön hevesebb zivatarok is lehetnek felhőszakadás, jégeső kíséretében. Zivatarok környezetében erős, viharos lesz a szél. A legmagasabb hőmérséklet 17 és 26 fok között alakul, nyugaton mérhetjük az alacsonyabb értékeket, de a zivatarokat követően is visszaeshet átmenetileg a hőmérséklet.
Csütörtök reggel keleten, északkeleten lehetnek záporok, zivatarok, máshol szárazabb időre ébredhetünk, de változóan, erősen felhős lesz az ég. Gyenge, mérséklet marad a légmozgás. A legalacsonyabb hőmérséklet 7 és 14 fok között alakul.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Szerdán országszerte számítani kell záporok, zivatarok kialakulására, melyek következtében vizes, csúszós utakra készülhetünk. Zivatarok környezetében hirtelen lecsökkenhet a látástávolság, az erős, viharos széllökések jelentősen csökkenthetik a járművek menetstabilitását. Intenzívebb gócok környezetében vízátfolyások is nehezíthetik a közlekedést. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Szerdán kettősfronti hatás fog érvényesülni. Migrénes és görcsös fejfájás egyaránt előfordulhat, az idősek és a szívbetegek körében gyakori lehet a légszomj, a nehézlégzés, zivatarok környezetében pedig az asztmások tünetei is felerősödhetnek. A nyugaton élők körében hasi- és izomgörcsök is előfordulhatnak. A fülledt, meleg idő pedig továbbra is kellemetlen tüneteket válthat ki.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








