A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Siófok városa közleményt adott ki arról, hogy 2024-ben is a legnépszerűbb és legtöbb vendégéjszakát magáénak tudható turisztikai célpont volt a Balatonnál – írja a hirbalaton.hu
Idén is Siófok lett a Balaton fővárosa, erről maga a város adott ki közleményt. Ebben azt írták, hogy a tavasz és az ősz folyamatosan erősödik, míg az augusztusi hónap egyenesen zsúfolt volt. Azt is írják, a KSH adatai alapján 2024. június és augusztus hónapokban összesen 1 754 000 vendég 5,5 millió vendégéjszakát töltött el a Balaton régió szálláshelyein. Egészen pontosan az adatok szerint a
Balaton régió települései közül a június és augusztus közötti összes vendégéjszakaszám szerint
- Siófok volt az első 867 ezer vendégéjszakával, majd
- Balatonfüred (588 ezer),
- Hévíz (417 ezer),
- Zalakaros (301 ezer) és
- Balatonlelle (249 ezer) következik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








