Kiváló a hazai természetes fürdővizek minősége – derül ki az NNGYK friss jelentéséből.

Az eltöltött vendégéjszakák száma alapján június 1. és július 16. között a Balaton térségében Siófok, Balatonfüred, Hévíz, Balatonlelle és Keszthely a legkedveltebb úti cél a magyarok körében.
A június 1-jétől július 16-áig tartó időszakban a balatoni vendégéjszakáik 59 százaléka július első két hetében valósult meg, 41 százaléka júniusban. A Balaton térségét választók körében az apartmanfoglalások voltak a legnépszerűbbek, a vendégéjszakák közel felével. A Szallas.hu vendégei minden ötödik vendégéjszakát hotelben töltöttek, de a vendégházak (19 százalék) és a panziók (7 százalék) is keresettek voltak az eddigi nyári szezonban - közölte a Szallas.hu szállásfoglaló portál.
A Tisza-tó is népszerű nyári úti cél a magyarok körében. A környéken Tiszafüred, Poroszló, Abádszalók, Berekfürdő és Kisköre a legvonzóbb a szálláskeresők számára. Ezeken a településeken töltötték el a tó környéki vendégéjszakák 90 százalékát. A legnépszerűbb szállástípus a vendégház, a vendégéjszakák több mint felénél választották ezt a lehetősége a vakációzók.
A nyári kánikula idején a Velencei-tóhoz is sokan érkeznek, a térségében a portálon Gárdony és Velence szálláshelyeit foglalták le a legtöbben - írják a közleményben. A Szallas.hu 1132 fő bevonásával végzett online felmérése szerint a nyár hátralévő részében a megkérdezettek 54 százaléka még tervez belföldi nyaralást az idén, 26 százalékuk bizonytalan, 4 százalékuk csak külföldre menne. A megkérdezettek felének volt SZÉP-kártyája, esetükben ez a fizetési lehetőség a második legfontosabb döntési szempont a szállás kiválasztásakor. Az utazók mintegy fele számára az ár, illetve az ár-érték arány az elsődleges kritérium a szálláskereséskor - közölte a szállásfoglaló portál.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


