Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
A fővárosi közösségi közlekedési mobiljegy próbaalkalmazása keretében hétfőtől immár újabb három jegytípus - a 24 órás, a 72 órás jegy, valamint a Budapest-hetijegy is - megvásárolható mobiltelefonon - közölte Budapest főpolgármesteri hivatala.
A fővárosi közlekedési mobiljegy a budapesti közösségi közlekedésben használható díjtermékek mobilapplikáción keresztül megvásárolható formája. A mobiljegy bárhol, bármikor megváltható, akár néhány perccel a járat indulása előtt. Mobiljegyet első lépésként a 100E reptéri járatra lehetett váltani júniustól.
A pilot időszak az előzetes terveknek megfelelően folytatódik, ezért hétfőtől három új termék is megjelenik a rendszerben: a Budapest 24 órás, a 72 órás jegy, valamint a Budapest-hetijegy. Ezek eléréséhez az applikáció frissítése szükséges - hívták fel a figyelmet arra is kitérve, hogy a közeljövőben további bérletek is megvásárolhatóvá válnak a mobilapplikációval.
Az előzményekről a hivatal felidézte: a fővárosi mobiljegyről szóló megállapodást április 10-én írta alá Pintér Sándor belügyminiszter és Tarlós István főpolgármester.
Bevezetését a Fővárosi Integrált Viteldíjbeszedési Elektronikus Rendszer részeként, annak első fázisaként, a BKK-val együttműködve a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. valósítja meg a szolgáltatáshoz kapcsolódó viszonteladók applikációja segítségével.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








