Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Többen is fizettek milliós pótdíjakat tavaly a Budapesti Közlekedési Központbnak - írja a 24.hu. A legnagyobb büntetés 1 millió 848 ezer 648 forint volt.
Sokan fizettek millió feletti pótdíjakat a BKK-nak, de a 100 ezer forintot meghaladó pótdíjat is több százan fizettek. Összesen 220 ezer esetben szabtak ki pótdíjakat az utasoknak a tavalyi évben, 2017-ben 250 ezer esetben büntettek. A BKK bevétele a pótdíjakból 2 milliárd 457 millió forint volt, pontosan ugyanannyi, mint 2017-ben.
Tavaly 75 394 esetben a helyszínen lezárult az eset, 11 304-en mutatták be utólag a bérletüket, a BKK bevételének nagy része, 1 milliárd 854 millió forint halasztott pótdíjbefizetésből származott. 2018-ban 33 403 esetben kezdeményeztek fizetési meghagyásos eljárást, ennek 2 százaléka bíróságra került.
A BKK ellenőr-állománya emellett csökkent, 2017-ben 226 aktív jegyellenőrrel és 64 HÉV-ellenőrrel dolgozott a vállalat, tavaly ez 205-re és 58-ra csökkent.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








