Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Péntektől forgalmi változásokra kell számítani az egy hét múlva kezdődő vizes világbajnokság megnyitóünnepségének előkészületei miatt Budapesten.
Péntektől keddig, majd csütörtökön esténként, fél tizenegytől hajnali fél ötig lezárják a forgalom elől a Lánchidat, valamint a pesti alsó rakpartot a Margit híd északi felhajtója és a Havas utca között, a budai alsó rakpartot az Üstökös utca és az Egry József utca között - mondta el a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Szerdán már este hattól lezárják ugyanezeket az útvonalakat, ezeken túl pedig este nyolctól a Lánchíd utcát az Ybl Miklós tér és a Clark Ádám tér között, az Alagutat, az Ybl Miklós teret, továbbá a Fő utcát a Clark Ádám tér és a Jégverem utca között.
A forgalomkorlátozások miatt változik egyes közösségi közlekedési járatok - D11-es és D12-es hajó, 2-es, 19-es és 41-es villamos, a 15-ös, 115-ös, 16-os, 105-ös, 916-os és 990-es busz - útvonala.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








