Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki nyaralót vásárolna az egykori zánkai MÁV-üdülő területén épülő luxusvillaparkban.
Olcsóbbak lesznek a szállásárak a Balatonon a szezon hátralévő részében. Ha okosan nyaralunk, a költségeink egy horvátországi nyaralás árai alatt maradhatnak - írja a Kisalföld
A Kisalföld Győrffy Árpáddal, a Balatoni Turisztikai Szolgálat szakértőjével vette át, hogy milyen előnyei vannak az utószezonban való nyaralásnak, és úgy egyáltalán, miért éri meg inkább a Balatonon nyaralni, mint az Adriai-tengeren.
A turisztikai szakértő szerint a strandbüfék és az éttermek árai pénztárcakímélőbbek a Balatonnál, mint a horvát tengerparton. Hasonló megállapítást tesz az apartman bérléssel kapcsolatban is.
Az utószezon előnye pedig annyi, hogy a szállásárak, a főszezonhoz képest, 25-30 százalékkal csökkennek.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








