Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Leginkább utazásra költenének idén a magyarok, és ugyanez igaz a teljes európai lakosságra is - derül ki a Cetelem Körkép 2016 kutatás eredményeiből.
A magyarok 37 százaléka költene utazásra vagy egyéb szabadidős tevékenységre ebben az évben, így idén is ez számít a legnépszerűbb célnak a tervezett kiadások között - derül ki a Cetelem Körkép 2016 kutatás eredményeiből. Az utazási kedv ugyanakkor stabilan magas a teljes európai lakosságnál is: a felmérés eredményei szerint az összes megkérdezett 56 százaléka nyilatkozott úgy, hogy valószínűleg költ majd erre a célra.
A kutatás szerint az ezüstkorúakra is jellemző a stabilan magas utazási kedv, sőt, a kor előrehaladtával nő is. Az ötven év feletti európaiak 41 százaléka legalább háromszor elutazott valahova az elmúlt év folyamán, amely 4 százalékponttal magasabb, mint a fiatalabbaknál. Mi magyarok jóval kevesebbet utazunk, mint az európai átlag, az életkor tekintetében pedig fordított a helyzet. Magyarországon az 50 év alattiak mindössze 29 százaléka nyilatkozott úgy, hogy az elmúlt 12 hónapban legalább háromszor otthonától távol töltött el éjszakát, míg a szenior korosztálynál ez az arány még alacsonyabb, 27 százalék.
A fiatalabb korosztály ezen kívül leginkább az időhiányt, illetve a családi okokat hozza fel indokként, míg az idősebbeknél az egészségügyi problémák az utazás további gátló tényezői.
Ami az egyes szállástípusokat illeti, európai viszonylatban a hotelek elfogadottsága messze a legmagasabb, hiszen az összes válaszadó 60 százaléka számára a szállodák jelentik az elsődleges megoldást utazáskor. Figyelemre méltó viszont, hogy a magyaroknál a szállodák súlya jóval alacsonyabb az átlagosnál: nálunk csak a megkérdezettek 31 százaléka veszi számításba a hoteleket, ha utazik.
A vendégszobáknál ugyanakkor pont fordított a helyzet: a magyar válaszadók 36 százaléka veszi ezeket igénybe, ami több mint másfélszerese a felmérés egészére számított 21 százalékos értéknek. A magyarok egyértelműen a családoknál, barátoknál szállnak meg legszívesebben: 56 százalékuk oldja meg így rendszeresen szállását, miközben az európai átlag 46 százalék.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A közösségi szállásmegosztásra a magyarok nyitottabbak az átlagnál: 10 százalékuk oldaná meg utazását ily módon (az aránya fiataloknál még magasabb: 13 százalék), miközben a felmérésben érintett európai országok átlaga valamivel 8 százalék alatt mozog.
- nyilatkozta a felmérés eredményei kapcsán Lukácsi Zoltán, a Magyar Cetelem marketing igazgatója.
Brutál áremeléssel robban a szezon a Balatonnál: 28 százalékkal is drágább lehet a nyaralás 2024-ben
Tavalyhoz képest átlagosan 10 százalékkal emelkedtek a szállásárak a Balatonnál. A szállástípusok közül leginkább a panziók drágultak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték
- Építkezés falusi CSOK-kal? Ezek a kevésbé közismert szabályok!
- Még mindig ezrek kapnak el influenzaszerű légúti fertőzést - térkép
- Tragédia Dunaföldváron
- Barcalonában bármi megtörténhet: Xavi meggondolta magát, és mégis marad
- Kylie Minogue is érkezik az idén 30 éves Szigetre