Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Három hónap alatt 23 milliárd forintnyi juttatást használtak fel az OTP SZÉP kártya birtokosai. Ezzel az idei lett az eddigi legsikeresebb nyári szezon az első kártya kibocsátása óta. A napi 257 millió forintos költésből a vidéki régiók közül legnagyobb részben a balatoni részesedett. Itt 3,3 milliárd forintot használtak fel a pihenni vágyók.
A munkavállalók kihasználták az idei nyár kedvező időjárását, és pihenéssel töltötték a legmelegebb három hónapot. Ezt támasztják alá az OTP SZÉP kártya felhasználási adatai is.
A három nyári hónap alatt ugyanis összesen 23 milliárd forintnyi juttatást használtak fel a kártyabirtokosok a több mint 26 000 elfogadóhely valamelyikén. A vidéki régiók közül a balatoni emelkedett ki a legjobban. Itt több mint 3,3 milliárd forintot költöttek. Az ezüstérmet a Dél-Alföldi régió szerezte meg 2 milliárd forinttal, míg a harmadik legnépszerűbb régió az Észak-Magyarországi lett több mint 1,8 milliárd forinttal. Az összes költés közel hétharmada a vidéki régiókban realizálódott, míg 38 százalék Budapesten és Közép-Magyarországon.
A tapasztalatok alapján kijelenthető, hogy ez a juttatási forma évről-évre egyre népszerűbb. A SZÉP kártya manapság már legalább olyan fontos része lett a nyári pihenésnek, mint a napszemüveg vagy a naptej. Ezek nélkül már el sem indulunk. Bízunk benne, hogy az idei év hátralevő hosszúhétvégéin a kártya ismét a munkavállalók partnere lesz a pihenésben és további jelentős összegek áramlanak majd a belföldi turizmusba, legyen szó egy egri forralt borozóról vagy egy hajdúszoboszlói wellnes-szállóról. Érdemes továbbá azt is kihangsúlyozni, hogy immáron a negyedik teljes szezont zártuk úgy, hogy a kártya működésében nem tapasztaltunk jelentős fennakadást - vélekedett a nyári eredményekről Kuhárszki András az OTP Bank Bankszámla Főosztályának igazgatója.
A több mint 900 000 OTP SZÉP kártyára 2015-ben már 48,5 milliárd forintot is meghaladó feltöltés érkezett. Ez 15 százalékos emelkedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest. A kártyát kibocsátó szolgáltató várakozásai szerint az év hátralevő részében is tovább pöröghet a kártyák felhasználása.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








