A karácsonyi ünnepek időjárása változékony lesz Magyarországon: a jelenlegi hideg, ködös idő megszűnik, helyette mérsékelten hűvös, csapadékos napok várhatók.
Elkészült a világ legélhetőbb városait összesítő toplista. A településeket 2014-ben is a stabilitás, az egészségügy, a kultúra, a környezet, az oktatás és az infrastruktúra állapota alapján rangsorolták. Magyar város nem került fel a listára.
Az Economist Intelligence Unit idén is elkészítette a világ legélhetőbb városainak listáját (A Summary of the Liveability Ranking and Overview). Az összesítésben 140 világvárost rangsorolnak, többek között a stabilitás, az egészségügy, a kultúra, a környezet, az oktatás és az infrastruktúra állapota alapján. A toplistát két ország uralja; miközben 7 várost jegyez Kanada, illetve Ausztrália, addig például az Egyesült Államok, vagy Oroszország egyet sem. A legélhetőbb városok közül Magyarországhoz legközelebb Bécs van, amely a képzeletbeli dobogó második fokára állhatott fel.
KATTINTS! A 10 legnépszerűbb ország a világon
KATTINTS! A 10 legbarátságtalanabb város a világon
KATTINTS! 10 város, ahol a legdrágább az élet a világon
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
KATTINTS! A 11 legbarátságosabb város a világon
A 10 LEGÉLHETŐBB VÁROS A VILÁGON:
10. Auckland, Új-Zéland

9. Perth, Ausztrália

8. Helsinki, Finnország

7. Sydney, Ausztrália

5. (holtversenyben) Calgary, Kanada

5. (holtversenyben) Adelaide, Ausztrália

4. Toronto, Kanada

3. Vancouver, Kanada

2. Bécs, Ausztria

1. Melbourne, Ausztrália

-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








