Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Egysoros sorban állási rendszert vezet be a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a főbb jegypénztáraknál hétfőtől.
A központ hétfői közleménye szerint 14 kiemelt, többablakos pénztárban alkalmazzák az új módszert azért, hogy csökkentsék a várakozási időt. Először a Széll Kálmán téren, októbertől pedig két ütemben a további 13 helyszínen vezetik be az új rendszert.
Azzal, hogy a többablakos pénztárak előtt csupán egy sorban várakoznak az utasok, és amint egy pénztár felszabadul, ahhoz az ablakhoz léphet oda az ügyfél, a központ szerint megszüntetik az eltérő haladási sebességű sorokból eredő kellemetlenségeket, és csökkentik az ügyintézés idejét.

A központ a többi közt a Békásmegyer HÉV-állomáson, Kelenföld, vasútállomáson, valamint a 2-es metró legtöbb állomásán, továbbá a 3-as metró egyes dél-pesti állomásain és a Nyugati pályaudvarnál vezeti be az új sorban állási rendet.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








