A kegyeleti ünnep és a munkarendváltozás várható utasforgalmához igazodva változik holnaptól a vonatok közlekedési rendje - tudatja közleményében a MÁV-Start Zrt.
Az alábbi változások lépnek életbe:- október 31-én, szerdán pénteki,
- november 1-jén, csütörtökön szombati,
- november 2-án, pénteken és 3-án, szombaton ünnepnapi menetrend lesz érvényben.
November 4-én, vasárnap már a megszokott, vasárnapi menetrend szerint közlekednek a vonatok. Ugyanakkor jelentősen megnövekvő utasforgalomra számít a vasúttársaság vasárnap Győr és Debrecen felől a főváros irányába, így november 4-én, délután mindkét városból mentesítő vonat is indul Budapestre. Győrből 16:42 perckor Tatabányán és Kelenföldön át a Déli pályaudvarra, Debrecenből pedig 16:34 perckor a Nyugati pályaudvarra.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








