A bősi zsilip meghibásodása miatt több kikötőben nem állnak meg a Budapesti Közlekedési Központ hajójáratai.
A BKK közleményében emlékeztetett: kedden egy uszály megrongálta a bősi vízlépcsőnél a zsilipet, amit le kellett zárni, és a javítás idejére nem engednek vizet a Dunába. A tájékoztatás alapján ma(csüt) reggelre a folyó vízszintje jelentősen lecsökkent.
Az alacsony vízállás miatt pedig a Budapesti Közlekedési Központ hajójáratai nem kötnek ki a Népfürdő utca, a Meder utca, az Árpád út, az Óbudai-sziget, valamint a Szent Gellért téri kikötőben sem.
Az intézkedés visszavonásáig a D11-es hajójáratok nem járnak, helyettük a D12-es vonalon a hajók sűrűbben közlekednek, a D11 indulási időpontjaiban is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








