A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete elkészítette az idei turisztikai szezonra vonatkozó piaci előrejelzését, amely szerint Magyarország előreláthatólag 2012-ben is megőrzi dobogós helyét az osztrákok rövid távú (1-3 napos) szabadságolásának célpontjaként - tájékoztatta lapunkat az MT Zrt.
Az előrejelzés szerint az osztrák beutazó turizmusra az idei főszezonban is ösztönzőleg hat majd a forint-euró jelenlegi kedvező árfolyama. Ugyanakkor a kedvezőtlen nemzetközi környezet miatt az osztrák háztartások fogyasztásának visszafogása, a második-, harmadik szabadságok esetleges kiesése kedvezőtlenül hathat az idei osztrák beutazó forgalmunkra.
2011-ben rekordévet könyvelhettünk el a Magyarországra utazó osztrák turisták számában,az MT Zrt. ausztriai képviselete az idei osztrák beutazó forgalmunkat illetően mérsékelten optimista, a tavalyihoz képest erős forgalmú május és augusztus hónappal lehetséges a tavalyi rekorderedmény megközelítése. Idén a katolikus ünnepek (május 17., június 7.) naptári elhelyezkedése különösen szerencsés, ami az osztrák munkavállalóknak több hosszú hétvégére ad lehetőséget.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








