A tavalyi évhez képest kevesebb last minute akció várható az utazási irodáknál, ezzel együtt az idei szezonban jóval nehezebb dolguk lesz az utazásszervezőkenk - írja a Napi Gazdaság.
Kevesebb kapacitást kötöttek le idén a hazai utazásszervezők, ezért várhatóan az indulás előtti utolsó napokra megmaradt ajánlatok száma is csökkenni fog a tavalyihoz képest - nyilatkozták a lapnak piaci szereplők. A last minute utak hiánya már most is látszik, a következő egy-két hétre már alig találni spanyol utakat és a kedveltebb görögországi célállomásokra is elfogytak az ajánlatok.
INGYENES balatoni strandok: itt a lista!
A szakemberek arra hívták fel a figyelmet, hogy idén is érdemes vigyázni a gyanúsan olcsó ajánlatokkal, mivel könnyen előfordulhat, hogy nem a megígért szolgáltatást kapja a pénzéért az utazó.
Az idei nyár nem csak a szűkpénztárcájú utazóknak, hanem az utazásszervezőknek sem lesz könnyű. A gyenge forintnak és az alacsonyabb forintáraknak köszönhetően ugyanis jócskán lecsökkenhet az irodák nyeresége.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








