Karácsonykor az egyik legnépszerűbb ajándék a mobiltelefon – nem véletlen, hogy a szolgáltatók minden évben különleges ajánlatokkal készülnek.
A hazai mobilszolgáltatók szerződést bontanak az ATR-cégekkel egy nem nyilvános NMHH-határozatra hivatkozva, ami akár 200-300 ezer felhasználót érinthet és hosszabb távon jelentős áremelkedéshez vezethet - értesült a 24.hu.
Magyarország három nagy mobilszolgáltatója (Telekom, One, Yettel) az elmúlt időszakban jelentősen emelte díjait a gazdasági nehézségekre hivatkozva. Ez arra ösztönzött sok felhasználót, hogy az úgynevezett ATR-cégeknél keressen olcsóbb és személyre szabottabb megoldásokat.
Az ATR-cégek üzleti modellje, hogy a nagy szolgáltatóktól üzleti előfizetéseket vásárolnak, majd ezeket továbbértékesítik végfelhasználóknak. Ezt a több évtizede működő konstrukciót önkormányzatok, szakszervezetek, egyházak, kis- és középvállalkozások, valamint multinacionális cégek is használják.
A lap információi szerint a Yettelnél található a legtöbb ilyen továbbértékesített előfizetés, de mindhárom nagy szolgáltatót érinti az a tavaly októberi NMHH-határozat, amelyre hivatkozva most megszüntetnék az ATR-szerződéseket.
A megismert, nem nyilvános OH/5182-6/2024 számú végzéssel kapcsolatban egy névtelenséget kérő ATR-piaci szereplő elmondta, hogy a határozat mellékletében szereplő vállalkozásoknak akár 200-300 ezer végfelhasználója is lehet, akiknél jelentős áremelkedés következhet be.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az egyik szolgáltató cáfolta az azonnali díjemelés lehetőségét, de elismerte, hogy az inflációkövető díjszabás ezekre az előfizetésekre is vonatkozni fog, amitől eddig sok ATR-cég megvédte ügyfeleit. Forrásunk szerint minden jelenlegi partneri szerződést megszüntetnének, annak ellenére, hogy csak néhány cég nem felel meg a végzésben meghatározott szabályoknak.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








