Blaise Metreweli, az MI6 új vezetője szerint a frontvonal mindenhol ott húzódik.
Az Apple elvesztette a világ legértékesebb vállalata megnevezést, miután a technológiai részvényeket jelentősen megütötték a befektetők az elmúlt hónapokban, számolt be a Portfolio. A trónról pedig nem más, mint a szaúd-arábiai olaj és gáztermelő Saudi Aramco taszította le, amire az elmúlt közel két évben nem volt precedens.
A befektetők most már hónapok óta adják a technológiai cégek részvényeit, és keresik a kevésbé kockázatosnak számító eszközöket. Az Apple részvényei pedig miután szerdán több mint 5 százalékkal estek a kereskedési napot végül 2,37 ezermilliárd dolláros piaci értéken zárta, amivel elvesztette a világ legértékesebb vállalatának pozícióját a Saudi Adamovo-val szemben. Utóbbinak ugyanis a piaci értéke 2,42 ezermilliárd dollár jelenleg.
Ezzel pedig ez az első alkalom 2020 eleje óta, hogy az Aramco az első helyre tudott kerülni, aminek az az előzménye, hogy idén az energiatermelő cégek részvényei jelentősen emelkedtek, miután a nyersolaj és a földgáz ára is az egekbe szökött.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








