A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
A WhiskyHog nevű TikTok videós mondott lesújtó ítéletet az Aldiból származó Clarke’s Bourbon és a Lidl által forgalmazott Bowsaw Small Batch Extra American Whiskey nevű italokról.
"Gyerekek, nem hiszem el, hogy micsoda baromságokra rávesztek" köszöntötte követőit friss videójában a WhiskyHog nevű tartalomgyártó. A felvételen az influencer a Clarke’s Bourbon nevű, az Aldi által forgalmazott Whiskeyről fejtette ki sarkos véleményét. Bevallása szerint az italról semmilyen infót nem talált, de az üvege szerint 1866 óta létezik a gyár.
A 3800 forintos Whiskeynek már a szagáról is sarkos véleményt fejtett ki a videós, annak zuzmós, mohás szagát emlegetve. Az ízéről ellenben beismerte, hogy "nem is annyira katasztrofális". Összességében viszont - önmagában való fogyasztásra - nem ajánlja, leginkább azért, hogy az emberek, ne ezzel az ízzel aszonosítsák a bourbon típusú italokat, kólába viszont elmegy.
@whiskyhog ♬ 60s pop rock - Tetsuya Okuda
Az Aldis teszt után WhiskyHog kipróbálot egy a Lidl által forgalmazott Whiskeyt is. Itt ugyan nem az állandóan készleten lévő italok közül választott, a Bowsaw Small Batch Extra American Whiskey elmondása szerint mégis egészen kedvező árú termék (az Aldis társával azért meredek lenne direkt módon összehasonlítani, ugyanis annál jó egy tízessel drágább). Erről az italról viszont többet is elárult a gyártó.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az alap small batch Whisky 91 százalékban kukoricából, 5 százalékban malátázott árpából készült és 4 százalékban rostból. Ez a tétel egyébként kis tételben készül, a videós szerint amolyan kézműves Whiskynek számít. Ennek ellenére megállapítása szerint furcsa, művirágillatú öblítőszerhez és technokolhoz hasonló illata van. Az ízével azért ennek az italnak is elégedettebb volt, de eléggé semmilyennek érezte. A 13 ezer forintos árcédulát viszont túlzónak WhiskyHog gondolja, a 15-16 ezret, amiért kisebb üzletekben fellelhető pedig végképp drágának találja
@whiskyhog ♬ 60s pop rock - Tetsuya Okuda
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








