Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
A Facebook 2023-tól minden felhasználó számára bekapcsolhatja a Messengerben a végpont-végpont közti titkosítást. Ez adatbiztonsági szempontból jelentős változás lehet. Az új fejlesztést a HVG szúrta ki egy frissítési tervből.
A Facebook 2023-tól minden felhasználó számára bekapcsolhatja a végpontok közötti üzenet titkosítást, így az a Messengeren már alapértelmezett funkció lesz. Erről a hvg.hu tudósít, megemlítve, hogy a titkosítás eddig is lehetséges volt, de azt külön kellett bekapcsolnia a felhasználóknak.
A közösségi oldalt üzemeltető Meta most közölte, hogy már az idén elkezdi az új, titkosított üzenetváltás-próbáit, és ha azok sikerrel zárulnak, akkor már a jövő évtől mindenki számára automatikusan rendelkezésre fog állni.
A cég így szeretné védeni a felhasználóit az adathalászoktól. A Messengeren folyó üzenetváltásokat ugyanis szinte lehetetlen lesz majd kifürkészni. Legfeljebb csak úgy lehet hozzájuk férni, ha megszerzik az egyik felhasználó telefonját vagy laptopját.
A cikk megjegyzi, hogy a Metát bizonyára bírálni fogja néhány olyan kormányzat is, amelyik eddig szívesen böngészte az állampolgárok üzenetváltásait. Nyilván arra fognak hivatkozni, hogy a Meta ezzel akadályozza bűnüldözést - teszi hozzá a portál.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








