Kezdődhet a titánok harca a boltokban: egymásnak feszültek a márkák, sok régi kedvenc áll vesztésre
A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
2004 óta tartjuk Magyarországon ezt az "ünnepet". A nap célja, hogy az elterjedt fogyasztói kultúrákat arra ösztönözzük, hogy ne vegyenek olyan dolgokat, amire nincs szükségük ezzel hozzájárulva a túlfogyasztás elleni küzdelemhez. Amerikában az ugyanerre a napra eső hírhedt "Fekete péntek" ellensúlyozására találták ki.
A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől - közölte a vállalat csütörtökön.
Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.