Két hónap alatt több mint 5 millió forintot gyűjtött össze az Erste Bank munkatársai, ügyfelei és partnerei segítségével az árvízkárosultak megsegítésére nyitott bankszámlán. Az összegyűjtött pénzt a bank 10 millió forintra egészíti ki, amelyből három borsodi település, Köröm, Sajóhídvég és Szendrőlád helyreállítási munkálatait, illetve az ináncsi óvoda felújítását kívánja támogatni.
"Az Erste Bank Hungary stratégiájának fontos eleme a társadalmi felelősségvállalás, a segítség és a rászorulóknak nyújtott támogatás, ezért a bank már májustól, a nagy esőzések kezdetétől segítette az árvízkárok mentési és helyreállítási munkálatait" - emelte ki Danks Emese, a bank kommunikációs igazgatója.
Elsőként Miskolc önkormányzatának katasztrófavédelmi munkatársaihoz juttatott el a pénzintézet több száz esőkabátot május 17-én, majd gyűjtőszámlát nyitott június elején, melyen június 30-ig 5 279 750 forint gyűlt össze elsősorban a bank munkatársainak, illetve ügyfeleinek adományaiból. Ezt az összeget az Erste Bank 10 millió forintra egészítette ki. Az összegyűlt pénzből három árvíz sújtotta borsodi település: Köröm, Sajóhídvég és Szendrőlád helyreállítási munkáit kívánja segíteni a bank 3-3 millió forinttal. Az önkormányzatoktól kapott információk alapján az adományt útfelújításra, lakóházak lábazatának megerősítésére, illetve bútorok beszerzésére fordítják a települések.
A fennmaradó összeggel pedig az Erste - a Magyar Televízió augusztus 20-ai "Összefogás Napja" című műsorával együttműködve - a szintén árvízkárt szenvedett borsodi falu, Ináncs óvodájának a felújítását, bebútorozását támogatja. Augusztus 20-án a nézők a televízió élő műsorában kísérhetik majd végig, hogyan válik az üres termekből a gyerekek igényeinek megfelelő, korszerű óvoda, melyhez a kis székeket, asztalokat, polcokat, függönyöket, szőnyegeket és szekrényeket az Erste Bank vásárolta meg.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








