A hazai üzleti döntéshozók körében a legnépszerűbb autómárka az Opel, a többség háztartásának jövedelme nem éri el a félmillió forintot, s mindössze 13 százalékuk számol be 10 millió forint feletti befektetésekről - adja hírül a Világgazdaság.
A Szonda Ipsos és a GfK Hungária Üzleti Döntéshozók médiaanalízise 2007 címet viselő felmérése azokat a 25 és 65 év közötti alkalmazottakat, illetve cégtulajdonosokat tekintette üzleti döntéshozóknak, akiknek legalább hat beosztottja van, valamint akik évente legalább 50 millió forint felhasználásáról döntenek.
A 2000 megkérdezett 30 százaléka nem nyilatkozott háztartásának anyagi helyzetéről, ez nem kiemelkedő, nagyjából hasonló a válaszmegtagadás aránya a teljes népességet vizsgáló Nemzeti médiaanalízisben is.
A válaszadók többségének, 60 százaléknak félmillió forintnál nem magasabb a jövedelme. Fél- és egymillió forint közötti családi kasszával a döntéshozók 9 százaléka rendelkezik, kétmillió forintnál magasabb költségvetéssel pedig mindössze 0,3 százalék.
A válaszadást megtagadók aránya a befektetésekkel kapcsolatosan szintén 30 százalékos. A többség, 56 százalék 10 millió forintnál kisebb értékű befektetésekről számolt be. A különböző formák között a legnépszerűbb az életbiztosítás és az önkéntes nyugdíjpénztári tagság.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A legnépszerűbb autómárkák az üzleti döntéshozók körében az Opel, a Volkswagen, a Ford, a Renault, valamint a Suzuki. A prémium márkák között vezet az Audi, mögötte áll a Mercedes és a BMW.
A felmérés szerint a döntéshozók kedvenc tévécsatornája az RTL Klub, és legszívesebben a Sláger Rádiót hallgatják. A legolvasottabb sajtótermékek már inkább "szegmensspecifikusak", itt a HVG vezet az Adó előtt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Már a választók egyharmada sem szavazna a német koalícióra
- MK-elődöntő, kézi BL és városi rangadó Liverpoolban – sport a tévében
- Dől a pénz a Spotifyhoz
- Rengeteg külföldi szavazhat az önkormányzati választáson
- Új, hasznos funkciót hoz a Google a Chrome böngészőbe
- Itt a tervezet – sokakat érintő változás jöhet a magyar jogosítványoknál