Eltérő véleménnyel vannak a hazai pénzintézetek az ügyfelek bankváltási hajlandóságáról, szokásairól - derül ki a Napi körképéből.
Míg az Erste Bank képviselői szerint az ügyfelek akkor sem váltanak, ha a szolgáltatás színvonalát elégtelennek vagy a díjakat túl magasnak érzik, addig a CIB szerint a szolgáltatás színvonala és az anyagi tényezők valós okként merülhetnek fel a bankváltás kapcsán.
A K&H Bank szakértői szerint hazánkra 13%-os bankelhagyási ráta jellemző, a klasszikus elhagyás mellett azonban egyre népszerűbb, hogy több pénzintézetnél intézzük pénzügyeinket.
A bankszámla megszüntetésére egyébként az ügyfél indoklás nélkül jogosult, és amennyiben nincs bankkártyája, akkor ez azonnal meg is történhet. A bankkártya némileg megnehezítheti a folyamatot, az OTP Bank esetében például ilyenkor 1 hónap is lehet a felmondás határideje.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








