A Nemzetközi Sakkszövetség (FIDE) feloldja az orosz sakkozókkal szembeni összes korlátozást.
Mint ma reggel megírtuk: órák óta nem elérhető a kormány weboldala, ahonnan le lehetne tölteni a munkaadói igazolást azoknak, akik a kijárási tilalom alatt is munka miatt az utcán kell, hogy legyenek. Most megtaláltuk azt a másik hivatalos felületet, ahonnan le tudod mégis tölteni az űrlapot.
Miután késő este megjelentek a részletszabályok a Magyar Közlönyben, az emberek valósággal megrohamozták a kormany.hu-t, hogy aki este nyolc és reggel öt óra között is dolgozik, le tudja tölteni az ehhez szükséges munkáltatói igazolást.
E sorok írásakor a weblap főoldalán is csupán a "Hiba lépett fel az oldal betöltésekor" felirat olvasható. Az űrlap, amelyet a munkahelyünkön ki kell töltetnünk, azonban a koronavírus tájékoztató oldalról is elérhető - ez az oldal pedig működik.
A korlátozó szabályok részleteiről itt írtunk.
Címlapkép: koronavirus.gov.hu
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








