A Vám- és Pénzügyőrség rendszeresen ellenőrzi a piacokat és elárusító helyeket. Az akciósorozat keretében a budapesti Józsefvárosi Piacon tartottak ellenőrzést a vámosok.
Az ellenőrzés megkezdésekor a helyszínre érkező pénzügyőröket meglátva egy árus futva menekült el a helyszínről. Neki sikerült kereket oldania, azonban nagy sietségében az üzlethelyiségéhez tartozó konténert már nem sikerült visszazárnia. Pedig lett volna rá oka: az azt átvizsgáló pénzügyőrök ugyanis ott nagy mennyiségű hamis márkajelzéssel ellátott ruházati terméket, táskát, és öveket, valamint a későbbiekben felhasználni kívánt hamis márkajelzéseket találtak.
A Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Nike, Adidas, Puma, Boss, Replay, Timberland, Reebok termékekről az előzetes szakvélemény megállapította hogy hamis márkajelzéssel ellátottak. A több mint 5 millió forint értékű árucikkeket a pénzügyőrök a helyszínen lefoglalták, és áru hamis megjelölése bűncselekmény elkövetésének megalapozott gyanúja miatt eljárást indítottak.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








