Majka csütörtökön írta meg a Facebook-oldalán, hogy szerdán késő este a rendőrök ittas vezetés miatt megállították.
Újabb részletek derültek ki a tragédiáról: mások is látták, de nem segítettek a kislányon a Palatinuson
Újabb részletek derültek ki a Palatinus Strandon vízbe fulladt hatéves kislány esete kapcsán. A gyermek újraélesztését megkísérlő család most részletesen beszámolt a drámai pillanatokról, miközben a rendőrség kiskorú veszélyeztetése miatt nyomoz - írta a Bors.
További részleteket osztott meg a lappal az a család, akik elsőként próbáltak segíteni a június 14-én, szombaton a Palatinus Strandon vízbe fulladt hatéves kislányon. Bár azonnal megkezdték az újraélesztést, a gyermek életét nem tudták megmenteni.
A pár a strand jobb oldali, hátsó medencéjében úszott, amikor felfigyeltek a kislányra. "Akkor vettük észre, hogy a kislány furcsa pózban lebeg. Nem mozgott, és úgy tűnt, mintha lefelé nézne. Közelebb mentünk hozzá, és akkor már láttuk, hogy a kislány nincs eszméleténél" – idézte fel a fiatal, orvosi írnokként dolgozó nő. Megdöbbentő részlet, hogy a gyermeket rajtuk kívül még két másik pár is észlelte, de ők nem reagáltak a helyzetre.
A kislányt végül kiemelték a vízből és a partra fektették, miközben a nő az úszómester figyelmét próbálta felhívni. "Nem volt könnyű dolgunk, mert a telefonját bámulta, nem a fürdőzőket figyelte, hiába integettünk neki" – nyilatkozta a nő, aki szerint az úszómester csak késve reagált, majd arra kérte őket, hogy hívják a mentőket, holott náluk nem volt telefon. A gyermek újraélesztését a nő édesanyja kezdte meg, aki intenzív osztályos ápolóként dolgozik.
"A kislánynak már egyáltalán nem voltak életfunkciói. Amikor kivettük a vízből, már habzott a szája, vagyis valószínűsíthető, hogy rohama volt vagy görcsöt kapott. Az édesanyám mellkaskompressziót végzett, a strandon dolgozó egészségügyis körülbelül 10 perc elteltével ért oda. Akkor átvette a mellkaskompressziót" – részletezte. A kiérkező mentők intubálták és lélegeztetni próbálták a gyermeket, de már nem tudtak segíteni rajta.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Palatinus Strand a megkeresésre válaszolva közölte, hogy az ügyben rendőrségi vizsgálat van folyamatban, ezért a kérdéseket a Budapesti Rendőr-főkapitánysághoz továbbították. A rendőrség megerősítette, hogy kiskorú veszélyeztetése bűntett gyanúja miatt folyik nyomozás, és vizsgálják, történt-e más bűncselekmény is, de további részleteket a nyomozás érdekeire hivatkozva nem közöltek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








