Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Májusban már lassú növekedésnek indult a használtautó-piac. Áprilishoz képest 17 százalékkal több használt személyautót regisztráltak.
Idén májusban a DataHouse adatai szerint 8 907 import személyautó került hazai forgalomba, ami az előző hónaphoz képest ugyan 17 százalékos növekedést jelent, azonban a tavaly májusi adatokhoz képest továbbra is jelentős, 39 százalékos elmaradást mutat. Eközben a hazai autópark másik utánpótlási forrását jelentő újautó-piacon mindössze 6 472 személygépkocsi-eladás zajlott, ami több mint 54 százalékos visszaesés a tavaly májusi 14 213 értékesített autóhoz képest.
- magyarázza Halász Bertalan, a JóAutók.hu vezérigazgatója.
Év végéig kedvezményes THM-el vehetsz fel autóhitelt: nézz szét az ajánlatok között!
Éves szinten 20 százalékos lehet a használtautó-import visszaesése
A használtautó-behozatalban megindult lassú növekedés a veszélyhelyzeti intézkedések fokozatos visszavonásával, különösen a határon átlépő magánforgalom korlátozásának feloldásával jelentős új lendületet kaphat a következő hónapokban. Ezzel párhuzamosan a kereslet is intenzíven épül fel újra, amit az is jelez, hogy az internetes használtautó-keresések száma a március közepi 45 százalékos visszaesést követően május végére 15 százalékosra dolgozta le elmaradását a járvány előtti szinthez képest.
A JóAutók.hu előrejelzése szerint a tavalyi értékekkel szembeni elmaradás a használtautó-behozatalban hónapról hónapra fokozatosan csökkenni fog. Amennyiben a vírusnak ősszel nem lesz jelentős, a gazdasági életet ismét lebénító hulláma, éves szinten 125 ezer használt autó importjára számíthatunk 2020-ban, ami 20 százalékkal marad el a 2019-ben tapasztalt 156 ezres értéktől.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A használtautó-import mértéke az év első öt hónapjában 54 252 darab volt, 19 százalékkal kevesebb az előző év hasonló időszakában regisztrált 67 082-es mennyiségnél. Ugyanebben az időszakban az újautó-eladások száma 45 315 volt, csaknem 26 százalékkal maradva el az egy évvel korábbi 60 973-as értéktől.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








