Kiderült: ezeknek az autómárkáknak a legmagasabb az átlagos futásteljesítménye
A carVertical autóipari adatszolgáltató cég kutatása az egyes járműmárkák átlagos futásteljesítményét vizsgálta meg Magyarországon.
A carVertical autóipari adatszolgáltató cég kutatása az egyes járműmárkák átlagos futásteljesítményét vizsgálta meg Magyarországon.
Az elérhető ár, a hosszú garancia, a kedvező üzemeltetési költségek, a gazdag felszereltség és a fejlett technológiák felkeltették a zsűri figyelmét.
Számos tényező alapján határozhatjuk meg, hogy melyik autógyártó számít a legjobbnak, éppen ezért különböznek a rangsorok egymástól.
Az előző hónapokhoz mérten stagnált, míg az előző év azonos időszakához képest 2,5 százalékkal csökkent a használtautó-eladások száma hazánkban.
Megnyílt a Lamborghini első magyarországi márkakereskedése Budapesten. Az olasz márka 245 négyzetméteres szalonját a Porsche Inter Auto Hungaria üzemelteti.
A közeljövőben újabb kínai autómárka lép be a hazai piacra: méretben a Vitarák, Crosslandek és a 4,6 méter körüli, középméretű SUV-k között van.
Megórizte helyét a Porsche és a Louis Vuitton, a Chanel és a Gucci viszont helyet cserélt.
Rengeteg kedvelt autótípus szűnt meg 2022-ben. Legendás modellektől búcsúzhattak a magyar vásárlók is, már nem érdemes őket keresni a szalonokban.
A Kínában 2018 októbere és 2020 szeptembere között gyártott mintegy 106 ezer hibrid autóját, továbbá 95 000 egyéb járművét rendeli vissza.
A német autóklub a mérései során sok esetben talált eltéréseket, pedig a legtöbb vásárló esetében az egyik legfontosabb szempont az, hogy mekkora a csomagtér.
Olyan népszerű típusok szorultak vissza az eladási listákon, mint a Skoda Octavia, az Opel Astra vagy a Ford Focus, átadva helyüket japán és dél-koreai márkáknak.
Marad a Fiat és a Citroen is.
Egy Suzuki átlagosan 16 nap alatt talál új gazdát.
Az év első 11 hónapjában pedig 126 919 új személygépkocsi került forgalomba az országban.
A szocialista márkák lassan kikopnak.
Kevesen ragaszkodnak a jól bevált márkához.