Új kínai autómárka tárolhat Magyarországon: ekkortól lehet megvenni, ár-érték bajnok lesz?
Az AutoWallis Csoport kizárólagos importőri jogokat szerzett a kínai NIO elektromosautó-márkára öt közép-kelet-európai országban, köztük Magyarországon.
Az AutoWallis Csoport kizárólagos importőri jogokat szerzett a kínai NIO elektromosautó-márkára öt közép-kelet-európai országban, köztük Magyarországon.
Ha úgy érzed, biztos lábakon áll az autókkal kapcsolatos tudásod, itt az ideje, hogy vizsgáztasd magad: válaszold meg mai kérdéseinket, mi kíváncsi vagyunk rá, hányat tudsz!
Közös vállalatot alapított 50-50 százalékos tulajdoni arányban az AutoWallis csoport portugál partnerével, a Salvador Caetano csoporttal.
Két új kínai autómárka, a Seres és a DFSK érkezik még idén Magyarországra. A Seres az elektromos járművek piacán tervez vezető márkává válni Európában is.
A carVertical autóipari adatszolgáltató cég kutatása az egyes járműmárkák átlagos futásteljesítményét vizsgálta meg Magyarországon.
Az elérhető ár, a hosszú garancia, a kedvező üzemeltetési költségek, a gazdag felszereltség és a fejlett technológiák felkeltették a zsűri figyelmét.
Számos tényező alapján határozhatjuk meg, hogy melyik autógyártó számít a legjobbnak, éppen ezért különböznek a rangsorok egymástól.
Az előző hónapokhoz mérten stagnált, míg az előző év azonos időszakához képest 2,5 százalékkal csökkent a használtautó-eladások száma hazánkban.
Megnyílt a Lamborghini első magyarországi márkakereskedése Budapesten. Az olasz márka 245 négyzetméteres szalonját a Porsche Inter Auto Hungaria üzemelteti.
A közeljövőben újabb kínai autómárka lép be a hazai piacra: méretben a Vitarák, Crosslandek és a 4,6 méter körüli, középméretű SUV-k között van.
Megórizte helyét a Porsche és a Louis Vuitton, a Chanel és a Gucci viszont helyet cserélt.
Ma már csak két olyan elektromos autó kapható Magyarországon, amelynek újonnani alapára 10 millió forint alatt van. Íme a 10 legolcsóbb elektromos modell.
Rengeteg kedvelt autótípus szűnt meg 2022-ben. Legendás modellektől búcsúzhattak a magyar vásárlók is, már nem érdemes őket keresni a szalonokban.
A Kínában 2018 októbere és 2020 szeptembere között gyártott mintegy 106 ezer hibrid autóját, továbbá 95 000 egyéb járművét rendeli vissza.
A német autóklub a mérései során sok esetben talált eltéréseket, pedig a legtöbb vásárló esetében az egyik legfontosabb szempont az, hogy mekkora a csomagtér.
Olyan népszerű típusok szorultak vissza az eladási listákon, mint a Skoda Octavia, az Opel Astra vagy a Ford Focus, átadva helyüket japán és dél-koreai márkáknak.
2019-ben összesen 287 halálos közlekedési baleset történt hazánkban, 2776 esetben súlyos kimenetelű volt a karambol, és 7802 esetben szenvedtek könnyebb sérüléseket az érintettek.
Marad a Fiat és a Citroen is.
Egy Suzuki átlagosan 16 nap alatt talál új gazdát.
Mutatjuk, melyikek a legnépszerűbb újonnan vásárolt autótípusok vidéken, és hogy hány márkakereskedés jut egy-egy megyére.