A töltőállomás meghibásodása miatt tankolt vizet több autós is az egyik Shell benzinkúton - derült ki a társaság vizsgálatából.
Március 29-én ismét változnak a hazai üzemanyagárak. A benzin esetében bruttó 6 forinttal emelkedik a beszerzési ár, míg a gázolaj esetében bruttó 3 forinttal kell kevesebbet fizetnie a benzinkutaknak.
Ahogy minden szerdán, úgy március 29-én is változnak a hazai üzemanyagárak. A benzin esetében ez azt jelenti, hogy bruttó 6 forinttal fog emelkedni a beszerzési ár, míg a gázolajnál 3 forinttal csökkenni fog a nagykereskedelmi ár – olvasható a holtankoljak.hu-n.
Amennyiben érvényesítésre kerülnek ezek a változások a töltőállomások áraiban is, úgy az alábbi árakkal találkozhatunk:
- a 95-ös benzin jelenleg: 606 Ft/liter, szerdától pedig 612 Ft/l-re emelkedne
- a gázolaj jelenleg szintén 606 Ft/liter, így szerdától ebben az esetben 603 forint/liter lenne
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








