A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
Bombaként robbant a Pokémon Go, kevesebb mint egy hét alatt a valaha volt legnépszerűbb okostelefonos játékká nőtte ki magát. Ugyan még csak pár napja játszanak vele az emberek, de már most látszik: akár tízezreket is költhet erre a szenvedélyére egy átlagos felhasználó. Aki pedig teljesen rákattan, annak inge-gatyája rámehet a játékra.
A legújabb mobiltelefonos őrület a Pokémon Go, ami már a legtöbb széleskörűen elterjedt alkalmazásnál is népszerűbb, pedig sok országban hivatalosan be sem mutatták. Ennek ellenére már Magyarországon is hozzá lehet jutni a játékhoz némi ügyeskedéssel. Az alkalmazás maga ingyenes, viszont (ahogy a legtöbb játéknál megszokhattuk) alkalmazáson belüli vásárlásra van lehetőség.
Mennyibe kerül ez nekünk?
Az alkalmazáson belül lehetőségünk van többféle tárgyat vásárolni, de vehetünk Pokécoinokat, amelyek egyfajta univerzális fizetőeszközként szolgálnak a játékon belül. Ezek viszont sokszor elég borsos áron vehetőek meg:
- 100 coinhoz 360 forintért juthatunk,
- 550 coin 1800 forintba kerül,
- 1200 coint kapunk 3600 forintért,
- 2500 coinhoz juthatunk 7200 forintért,
- 5200 coinhoz 14500 forintért kell fizetni, míg
- A legnagyobb csomagban 36 ezer forintba kerül 14,5 ezer Pokécoin.
Persze a játékot a vásárlások nélkül is lehet élvezni, azonban ahogy az más mobilos játéknál is előfordul, egy idő után csak ezekkel a vásárlásokkal marad élvezhető az alkalmazás. Ennek oka, hogy a fejlesztők ingyen adják a játékot, de mivel nekik is meg kell valamiből élniük, így ezzel veszik rá a játékosokat, hogy minél több pénzt fizessenek nekik.

Érdemes megjegyezni, hogy minél nagyobb csomagot veszünk, a Pokécoin árfolyama annál kedvezőbb. A legolcsóbb csomagnál 3,6 forintba, a legdrágábbnál pedig 2,5 forintba kerül egy Pokécoin.
A mobil adatforgalom is bánja
Az eddigi magyar felhasználó tapasztalatok alapján napi egy óra játék 20-30 MB adatforgalmat generál, vagyis egy hónapban 600-900 MB adatot is elhasználhat a telefonunk. Ez viszont többe kerül, mint gondolnánk, ráadásul a tipikus felhasználó ennél többet "pokémonozik" egy nap, így a napi 50 MB adatforgalom sem kizárt, ami havi szinten 1,5 GB-ot jelent.
Ugyan a telefonos csomag mellé gyakran jelentős mennyiségű adatforgalmat is kapunk, azonban ha másra is szeretnénk használni a telefonunkat, akkor jó eséllyel plusz forgalmat kell vásárolnunk a szolgáltatónktól. A szolgáltató ajánlatait böngészve azt láthatjuk, hogy 1 GB plusz internet (amit az alap csomagon felül kapunk) 1500 forintba, a 3 GB-os csomagok pedig 2,5 ezer forintba kerülnek.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Aki viszont nagyon sokat játszik, annak megérheti akár a korlátlan adatforgalmi előfizetés is, ezek viszont több tízezer forintba kerülnek.
Nem árt azzal számolni, hogy a telefonunk akkumulátorát igénybe veszi a játék, emiatt szinte biztos, hogy be kell szereznünk egy hordozható töltőt, ami további egyszeri 5-10 ezer forintos kiadás.
Mennyibe kerül havonta?
Ha nem számoljuk a játékon belüli költéseket, akkor is legalább pár ezer forintba kerülhet a játék, de ahogy írtuk, akik sokat játszanak jellemzően az alkalmazáson belül is vásárolnak. Ez viszont a szerencsejátékhoz hasonlóan függőséghez is vezethet, vagyis nem kizárt, hogy több tízezret költ valaki havonta a "pokémonozásra".
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








