Gyerekeinkre hajtanak a boltok pénztárainál

2012. április 27., péntek 5:23

Komoly kritikákat fogalmaz meg a legnagyobb üzletláncokkal szemben egy friss brit tanulmány. A gyermekek helyes táplálkozásáért küzdő Children's Food Campaign (Gyermek Élelmiszer Kampány) megállapítása szerint a pénztárak közvetlen közelében kihelyezett édességeket és nassolnivalókat sok esetben pont úgy "tálalják", hogy felkeltsék a gyerekek figyelmét, így ösztönözve a szülőket az egészségtelen termékek vásárlására.

Ez a cikk 90 napnál régebbi

Olvasása csak regisztrált felhasználóink számára lehetséges.
A regisztráció ingyenes.


Login név:
Jelszó:

Visszamegyek vagy


EZT OLVASTAD MÁR?
11
22
33
44
55
Az értékpapír kamatfizetésének mértékét a kibocsátáskor rögzítik....
További fogalmak
Sajátítsa el a pénzügyi siker alapelveit, tanulja meg a célkitűzés művészetét.

Szerencsejátékok