Gyerekeinkre hajtanak a boltok pénztárainál

2012. április 27., péntek 5:23

Komoly kritikákat fogalmaz meg a legnagyobb üzletláncokkal szemben egy friss brit tanulmány. A gyermekek helyes táplálkozásáért küzdő Children's Food Campaign (Gyermek Élelmiszer Kampány) megállapítása szerint a pénztárak közvetlen közelében kihelyezett édességeket és nassolnivalókat sok esetben pont úgy "tálalják", hogy felkeltsék a gyerekek figyelmét, így ösztönözve a szülőket az egészségtelen termékek vásárlására.

Ez a cikk 90 napnál régebbi

Olvasása csak regisztrált felhasználóink számára lehetséges.
A regisztráció ingyenes.


Login név:
Jelszó:

Visszamegyek vagy


EZT OLVASTAD MÁR?
11
22
33
44
55
A középkorban a bank eleinte csak egy pad volt, ahol egy elismervényt kaptak a kereskedők, amit egy másik városban pénzre válthattak. Ma pedig egy pénzintézet, ahol a pénzünket tarthatjuk vagy például hitelt vehetünk fel.  ...
További fogalmak
A tehetség kibontakozásához elengedhetetlen egy olyan környezet, ahol a vele született képességek készségekké formálhatóak.

Szerencsejátékok