Gyerekeinkre hajtanak a boltok pénztárainál

2012. április 27., péntek 5:23

Komoly kritikákat fogalmaz meg a legnagyobb üzletláncokkal szemben egy friss brit tanulmány. A gyermekek helyes táplálkozásáért küzdő Children's Food Campaign (Gyermek Élelmiszer Kampány) megállapítása szerint a pénztárak közvetlen közelében kihelyezett édességeket és nassolnivalókat sok esetben pont úgy "tálalják", hogy felkeltsék a gyerekek figyelmét, így ösztönözve a szülőket az egészségtelen termékek vásárlására.

Ez a cikk 90 napnál régebbi

Olvasása csak regisztrált felhasználóink számára lehetséges.
A regisztráció ingyenes.


Login név:
Jelszó:

Visszamegyek vagy



EZT OLVASTAD MÁR?
11
22
33
44
55
Értékpapírok esetén mutatja meg a hátralévő időszakra eső kamatot. Ezt évesített formában tüntetik fel, így a befektetők számára összehasonlíthatóvá válnak egyes papírok hozamai. A kamatadó kivételével minden egyéb díjat figyelembe kell venni a számításakor, így csak a ténylegesen...
További fogalmak

Szerencsejátékok