A korábban slágerterméknek számító hagyományos olajsütőktől stabilan átvették a vezetést az air fryerek
Vakteszten győzött a Lidl sajátmárkás pezsgője: inkább ezt vedd fillérekért, mint a Moët & Chandon-t
Több mint 2500 fős vakteszt hozott meglepő eredményt: a Lidl diszkontlánc sajátmárkás pezsgője, a Montaudon Champagne Brut legyőzte a legendás Moët & Chandon Imperial Brut-ot - írják a brit hírportálok. A sajátmárkás termékek Magyarországon is nagy népszerűségnek örvendenek, hiszen ár-érték arányban a legtöbb esetben verik a gyártói márkákat.
Egy a közelmúltban, az Egyesült Királyságban végzett vakteszt eredménye szerint a Lidl Montaudon Champagne Brut legyőzte a híres Moët & Chandon Imperial Brut-ot. A diszkontlánc Montaudon Champagne Brutját, amelynek ára mindössze 14,99 font (ez kb. 6600 forint) a szigetországban, tízből hat résztvevő jobban kedvelte, mint a luxus Moët & Chandon Imperial Brutot, amely jellemzően több mint 43 fontért árulják a brit kiskereskedők (itthon jellemzően 18-20 ezer forintért kapható a híres francia pezsgő).
Mint arról a Lidl ezzel kapcsolatos közleményében beszámolt, ez az eredmény része a Lidl azon törekvésének, hogy bebizonyítsa, hogy kedvező árú italai felvehetik a versenyt a csúcskategóriás márkákkal. A diszkontlánc által szervezett teszt a Chateaux Noir elnevezésű országos borkóstoló-sorozat része volt, amelynek célja, hogy megváltoztassa azt a felfogást, miszerint a minőségi alkoholnak drágának kell lennie.
A vaktesztek több mint 2500 résztvevővel zajlottak teljes sötétségben, három brit nagyvárosban, Londonban, Glasgow-ban és Liverpoolban. A résztvevők megdöbbentő többsége, 82%-a a Lidl Montaudon Champagne Brut pezsgőjét részesítette előnyben a Moët & Chandon Imperial Brut pezsgővel szemben. Sőt, tízből hét résztvevő ezt a pezsgőt nevezte meg az este kedvenc italának.
Ezeken a foglalkozásokon a Lidl kínálatát más nagynevű márkákkal, például a Baileys-szel is összevetették. Utóbbi összehasonlításban például a résztvevők 56% szavazott a Lidl Deluxe Irish Cream likőrjére (9,99 £) a majdnem kétszer drágább Baileys helyett. Az összesített eredmények tehát azt mutatták, hogy a fogyasztók megítélése jelentősen eltolódott a megfizethetőbb alternatívák felé. A sajátmárkás termékek térhódításáról ebben a cikkünkben írtunk legutóbb:
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Ursula von der Leyen: áttörés a lengyelekkel szembeni 7-es cikk szerinti eljárásban
- Palesztinpárti és klímaaktivisták foglalták el egy belgiumi egyetem kampuszát
- Mindjárt kész a legújabb magyar futball stadion – most megnézheti
- Újabb „tankszörnyeteget” villantottak az oroszok – videó
- Elvágták a Miskolcon holtan talált nő torkát - vallott a gyanúsított
- Bakondi György: két magyar tapasztalatot nem vettek figyelembe az uniós migrációs paktumban