Egyre keresettebbek Magyarországon is a robotfűnyírók: átlagosan pár százezer forintért vásárolnak ilyen terméket a magyarok.
Szintet lépett a Jófogás és az Adománytaxi Alapítvány együttműködése, amelynek köszönhetően mindenki egyedi darabokkal tudja feldobni a ruhatárát. Minden egyes tranzakció a hátrányos helyzetű közösségek életét könnyítheti meg, amellett, hogy az egyre többek számára fontos a fenntarthatósági célokat is támogatja.
A trendek és előrejelzések szerint a vásárlók egyre rövidebb ideig hordják az újonnan vásárolt, jellemzően fast fashion ruhadarabjaikat, eközben a használt ruhák globális piaca 2027-re várhatóan megduplázódik. A látványos növekedés fő mozgatórugói a magas infláció és az abból fakadó árérzékenység, illetve a Z generáció fenntarthatóságra és egyedi, vintage/retró ruhadarabokra sokkal nyitottabb tagjai. Az elképesztően környezetszennyező fast fashion helyett egyre menőbbé válik a személyes vagy online turizás, és így a bolygónk megmentésében kulcsszerepet játszó felelős, körforgásos gondolkodás is.
Ahogy az egyszülős rászoruló családoknak szervezett adománygyűjtésünkkel vagy a hazai menhelyek megsegítését célzó kampányainkkal is tettük, folyamatosan keressük azokat a megoldásokat, amelyek a Jófogás alapműködésébe ágyazva segíthetnek egy-egy jó társadalmi ügyet. Az Adománytaxival közös stratégiai partnerségünk is ilyen. Sokmilliós felhasználói bázisunk és az erre fogékony érdeklődők figyelmét bannerkampánnyal, közösségimédia-aktivitásokkal, influencerekkel és blogbejegyzéssel is felhívjuk az új lehetőségre, aminek köszönhetően online piacterünk kínálata egyúttal páratlan ruhadarabokkal is bővül – emelte ki Takács Borbála, a Jófogás marketingigazgatója.
Az együttműködés tökéletes összhangban van a fenntarthatóság és körkörösség fogalmaival, ahogy például a tavalyi Túlfogyasztás Világnapján az ország első illúziós installációja is bemutatta: amire nekünk már nincs szükségünk, az másnak még komoly értéket jelenthet.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Túl keveset dolgoznak a németek – vagy pont, hogy túl sokat?
- Így kampányolt Budapesten Orbán Viktor - fotók
- Halálos dróntámadás érte a Khor Mort
- Vitézy Dávid: ez totális tévút lenne
- Van, ahol egyetlen ajánlással lehet valaki polgármester-jelölt
- Túlzásnak érezték az élettárs megölését, mást ajánlottak a nőnek