Ellepték a hazai köztereket a „mézédes magyar epret" kínáló zugárusok. Nem árt azonban ezekkel vigyázni! Mutatjuk, honnan ismerheted fel az átverős bódésokat.
Megérkezett Magyarországra a Zalando, ami a cég közleménye szerint a divatvilág kedvelt és keresett márkáit hozza el a magyar vásárlók számára is, miközben növekedési lehetőséget teremt a már meglévő és új márkák, valamint a kiskereskedők számára.
A Zalando ma Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt, akik ezzel a hazai piac legnagyobb termékkínálatához nyertek hozzáférést. A magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak az adidas, Nike, Bershka, Tommy Hilfiger márkáktól kezdve a Hugo Bosson és a Guessen át egészen Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino divatos darabjaiig. A webshop kínálatában számos olyan márkával találkozhatnak a vásárlók, amelyek korábban nem voltak elérhetők a magyar piacon. A széles választékon túl az ismertebb kényelmi szolgáltatásokat is igénybe vehetik majd a hazai vásárlók, úgy mint az ingyenes házhoz szállítási szolgáltatást, a rendelést követő 100 napig díjmentes termékvisszaküldési lehetőséget, emellett a vásárlást megelőzően és azután is elérhető magyar nyelvű ügyfélszolgálatot
A GLS-sel való együttműködésnek köszönhetően a vásárlók a rendeléstől számított 3-5 napon belül kézhez vehetik rendeléseiket, akár a házhozszállítást, akár a több mint 1200 átvételi pontból és 250 csomagpontból álló hálózatot választják. A rendelések visszaküldését futár igénybevételével, vagy a több mint 1100 visszaküldési ponton történő leadással is intézhetik. A felhasználók kényelmének érdekében a szolgáltatás várhatóan további kézbesítési lehetőségekkel bővül a következő hónapokban. Az oldalon a vásárlók készpénzes utánvéttel, bankkártyával, Paypal használatával és előrefizetéssel is rendezhetik rendeléseiket.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Másként látja Alekszej Navalnij halálát az amerikai hírszerzés
- Gázolt a vonat Kecskemétnél, késésekre kell számítani a szegedi vonalon
- Sulyok Tamás: kiváló borászok nélkül nem születnének minőségi borok
- Változatlan hitelminősítés, új kínai autógyár - a nap hírei
- Új videón a Hamász magyar túsza
- Itt a hét öt száma