Május 1-je idén szerdára esik, amely munkaszüneti nap lévén azt is jelenti, hogy a legtöbb bolt is zárva lesz. Itt a lista az üzletek pontos...
Március 4-étől, vagyis e hét csütörtöktől számos terméket vezet be kínálatába a hazai boltlánc, melyek legalább 95 százalékban újrahasznosított műanyagból készülnek. A háztartási cikk termékcsoportba tartozó áruk csak időszakosan lesznek elérhetőek.
Az időszakosan elérhető háztartási termékekkel a Lidl és a PreZero új életet ad a régi műanyagoknak. Az új háztartási cikkek legalább 95%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek és sokkal kevesebb erőforrást használnak fel gyártásukhoz, mint a hagyományos, új műanyagból készült termékek esetében.
Gyártásuk során 28,5 tonna régi műanyag került újrafelhasználásra. E termékek egy fenntarthatóbb alternatívát kínálnak a vásárlók számára, akik vásárlásukkal aktívan hozzájárulhatnak a fontos erőforrások megőrzéséhez. Az újrahasznosított anyagból készült háztartási termékek különlegessége, hogy hozzáadott értékükhöz nagy arányban a Schwarz Csoport különböző vállalatai járulnak hozzá. A PreZero, a Schwarz Csoport környezetvédelmi részlege felelős az ártalmatlanításért és az újrafeldolgozásért, az újrahasznosított termékeket pedig a Lidl kínálja eladásra.
A háztartásokból származó műanyaghulladékot a PreZero összegyűjti, megtisztítja, majd újrahasznosított műanyag granulátumokká dolgozza fel. Ezt az úgynevezett regranulátumot használják az új, kiváló minőségű és egyben környezetbarátabb termékek előállításához. A teljes újrahasznosítási és gyártási folyamat Európán belül zajlik. Vállalati hálózatával a boltlánc képes lefedni a teljes gyártási és értékteremtési láncot, így biztosítva a magas újrafeldolgozási követelményeket. Az új termékek a Schwarz Csoport által kezdeményezett REset Plastic stratégia részét képezik.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ékszerre utazott az emberi szarka
- Valami furcsa tárgyat kergetnek a japánok az űrben az emberiség jövője érdekében
- Gyurcsány Ferenc megfejtette Magyar Péter titkát
- Még egy nagy baj a Balatonnál
- A levegőből aratott a halál egy kínai nagyvárosban
- Az európai védelmi politikáról nyitna vitát Emanuel Macron