A felnőttjegy ára 500 forinttal emelkedik, de az eddigieknél több kedvezményes árú belépőt lehet igénybe venni.
Február 16-án indult útjára a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány legújabb kampánya. A nagyívű elnevezés; Karrier a turizmusban - Turisztikai szakmák népszerűsítése a munkaerőpiaci kihívásokra reagálva mögötti szándék egyszerű és átlátható: elérni, hogy a fiatal generáció valódi karrierlehetőséget lásson a turizmus-vendéglátás szektorban.
A vírus mögött érkező gazdasági válság alapjaiban rengette meg a vendéglátást és a turizmust. A tetszhalál utáni ébredezés újabb most nehézséget hozhat: A koronavírus-járvány komoly hatást gyakorolt a turizmus-vendéglátás szakmákra. Az új kampány egyszerre segíti a munkavállalók bizalmának visszaépítését, emellett mankóként szolgál a továbbtanulás előtt álló diákok, munkavállalók számára is, hogy perspektívát, karrierutat mutasson.
A program növeli a szakmák presztízsét, társadalmi elfogadottságát és elismeri a kiemelkedő teljesítményt nyújtó szakembereket, ezzel is segítve az ágazat kultúrájának fejlődését Magyarországon.) Pedig ezen a területen rengeteg izgalmas karrierlehetőség várja a fiatalokat: nemcsak pincérre, szakácsra, cukrászra van óriási szükség, de a szakma tárt karokkal várja a leendő baristákat, conciergeket vagy épp szaunamestereket is.)
Vendéglátási és turisztikai szakemberek egy csoportja most azért fogott össze, hogy sikerüljön a hazai fiatalok érdeklődését is felkelteni a pálya iránt, megmutatva annak izgalmas világát. A projekt elsődleges célja, hogy a pálya- illetve szakmaválasztás előtt álló fiatalok inspiráló, tartalmas és menő életpályamodelleket látva újra kedvet kapjanak vendéglátósnak, szállodásnak lenni.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Másként látja Alekszej Navalnij halálát az amerikai hírszerzés
- Gázolt a vonat Kecskemétnél, késésekre kell számítani a szegedi vonalon
- Sulyok Tamás: kiváló borászok nélkül nem születnének minőségi borok
- Változatlan hitelminősítés, új kínai autógyár - a nap hírei
- Új videón a Hamász magyar túsza
- Itt a hét öt száma