A Portfolio Csoport május 9-én ismét megrendezi a GEN Z Fest-et: idén a fókusz újra a mesterséges intelligencián, a pénzügyeken, a környezetvédelmen és a jövő...
Elstarolt a jövő fesztiválja: most bárki megismerheti 2022 slágerbefektetését, marketing trendjeit
A BrandFestival trendLAB neves szaktekintélyek bevonásával - a jelen tendenciái alapján - vizsgálta a jövő menedzsment és marketing-kommunikációs trendjeit (TRENDS AND CHANGES THAT SHAPE 2023). A vezetőkkel folytatott beszélgetésekből számos stratégiai fontosságú terület rajzolódott ki, mint például a tükörkép világ, a digitális transzformáció, a metaverzum, mint az adatkapitalisták paradicsoma, a hiper célzás, digitális perszonalizáció, valamint a kollaboráció szerepe a kreatív márkamegoldásokban. A szakemberek továbbá olyan jelenségekkel is foglalkoztak, mint az employer branding-jelöltélmény, az etikus vállalatvezetés és agilis transzformáció, a shareholder vs. stakeholder kapitalizmus és a munkahelyi digitalizáció.
Egyre inkább gyorsuló világunkban a szervezet- és vezetőfejlesztésben, a kommunikációs trendek ismeretében lépést kell tartanunk a változásokkal. Aki lemarad, az kimarad! De mi az, amire oda kell figyelnünk ebben a turbulenciában és mi az, amire nem érdemes? Hogyan tudunk azokra a trendekre fókuszálni, amelyek a legmagasabb üzleti értéket hordozzák?
Az a túlélőkészlet, amivel a vezetők korábban rendelkeztek, ma már nem működőképes. Sokan viszont még mindig azokat a stratégiákat és taktikákat alkalmazzák, amelyek karrierjük során - különösen pedig „olimpikoni” időszakukban - eredményesen működtek. Ezt a jelenséget a siker tehetetlenségi nyomatékának nevezem. Ezek a képességek mára a rugalmas alkalmazkodást követelő világban való boldogulás gátjává váltak. Az üzleti korszellem egyre nagyobb innovációs igényt, agilitást és vevőközpontúságot feltételez. A mai világ az adatelemzői képességek, a mély fogyasztó ismeret mellett digitális transzfomációval összefüggő skillek-et követel meg a vezetőktől. A jelen helyzet teremtő káoszában komoly lendületet kaphatnak azok a piaci szereplők, akik diszruptív üzleti logikájukkal újraírják a játékszabályokat.
- nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.
A BrandFestival minden évben azokat a trendeket helyezi fókuszba, amelyek a legmagasabb üzleti értéket hordozzák. Mindezekből kiemelkedik napjaink egyik legizgalmasabb témája a digitális transzformáció, a virtuális stratégialkotás és a Metaverzumban rejlő lehetőségek.
METAVERZUM: AZ ADATKAPITALISTÁK PARADICSOMA
A Metaverzum az internet lehetséges jövőbeli fejlődési szintje, valós idejű digitális szimuláció, amelyben a felhasználók a fizikai világhoz hasonlóan élnek, dolgoznak és játszanak. Segítségével a társadalmi interakciók, az oktatás, a munka, a szórakozás is egyre inkább avatarok segítségével, 3D-s környezetben zajlik majd. Fontos szerepet kap majd a felhasználók virtuális tulajdona, amit blockchain technológia véd, és amikért NFT-vel (non-fungible token) lehet fizetni.
A Gartner kutatócég felmérése szerint 4 éven belül az emberiség negyede legalább napi egy órát fog a Metaverzumban tölteni. Hogy ez valóban így lesz-e, az még kérdéses.
A világ legnagyobb vállalatai igyekeznek elsőként belépni erre az új területre.
A divatipar korán ráébredt arra, hogy eredményességét a digitális vásárlás élményének fejlesztésével növelheti. Digitális cipők és ruhák, NFT-kiegészítők jelentek meg az utóbbi időben a piacon, az olyan ismert és nagy divatházak mint, a Gucci, a Dolce & Gabbana, a Balenciaga vagy a Burberry pedig már mind jelen vannak. A digitális terjeszkedés nem csak a luxusmárkákra jellemző, hiszen mára már olyan cégek is megkezdték a virtuális térhódítást, mint a Nike, az Adidas, a Tommy Hilfiger, a Zara és a North Face.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Ha a sokszínűségre keresünk élő példát, Dennis Rodmannél (a Féreg) nem kell jobb jelölt. Kosárlabdázóként indult, és egészen extrém meredekségű hullámvasúttá alakította az életét. Most a Metaverzumban keres üzleti lehetőséget. A színes frizuráiból 6991 db-os NFT- kollekciót dobott piacra, 175 USD$/db áron.
A teljes trend dokumentum letölthető formátumban itt érhető el.
https://brandfestival.hu/trendlab/
A Programalkotó grémium tagjai:
- Barna Tamás: Republic Group, ügyvezető, a BrandFestival elnöke
- Burka Szilvia: Praktiker Magyarország, ex. marketing vezető
- Csikesz Erika: TV2 Media Csoport, értékesítési igazgató
- Dr. Berkes Péter: BrandFestival, szakmai igazgató
- Dr. Bokor Tamás: Corvinus Egyetem Kommunikáció és Szociológia Intézet / Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék, egyetemi docens
- Fincza Gergely: Y-shift, CEO
- Furák András: Republic Group, portfólió-igazgató
- Gesztesi Gábor: DIEGO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., marketingigazgató
- Juhász Diána: Lounge Group, képviselő
- Kanti Péter: PwC Hungary, Manager at Technology Advisory
- Kovács Gusztáv: TEVA, Assoc. Dir. OTC Marketing
- Dr. Kulcsár Nikolett: Abbvie, Brand Manager Immunology
- Lovas Tamás: Decathlon, marketingkommunikációs vezető
- Marton Andrea: Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt.,marketing vezető
- Márton Szabolcs: Republic Group, kreatívigazgató, a BrandFestival kreatív vezetője
- Nád-Kántor Marianna: Cofidis, marketing vezető
- Qayum Dániel: Peak Financial Services, tanácsadó
- Palcsó Sára: Zwack Unicum Nyrt, marketing igazgató
- Pöhacker Gábor: Deichmann, marketing vezető
- Radovics Péter: Lounge Group, kreatívigazgató
- Szili Tímea: Futureal Group/Cordia, Group Marketing and Communications Director
- Szilva Mónika: Tesco Magyarország, Customer Director, Hungary and CE Lead
- Szován Aranka: Reckitt Benkiser, Senior Brand & Trade Marketing Manager Hungary & Adriatics HomeCare Team Lead (Finish, Airwick)
- Szűcs Krisztián: Y-shift, Head of Research
- Taferner Ákos: METRO Kereskedelmi Kft., head of marketing
- Tasi Dóra: Jacobs Douwe Egberts, marketing és média menedzser
- Varga-Szilágyi Zsolt: Post For Rent, COO
- Vízkeleti Ildikó: Auchan, marketing igazgató
Súlyos vizsgálatot kapott a nyakába a Facebook, Instagram: keményen odacsap az EU, érik a gigabírság
Az Európai Bizottság vizsgálatot indított a Meta ellen, mivel felmerült az a gyanú, hogy a vállalat nem tesz eleget az EU digitális szolgáltatásokra vonatkozó szigorú...
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Ursula von der Leyen: áttörés a lengyelekkel szembeni 7-es cikk szerinti eljárásban
- Palesztinpárti és klímaaktivisták foglalták el egy belgiumi egyetem kampuszát
- Mindjárt kész a legújabb magyar futball stadion – most megnézheti
- Újabb „tankszörnyeteget” villantottak az oroszok – videó
- Elvágták a Miskolcon holtan talált nő torkát - vallott a gyanúsított
- Bakondi György: két magyar tapasztalatot nem vettek figyelembe az uniós migrációs paktumban