A Starbucks, a Pizza Hut és a KFC is komoly forgalomcsökkenésről számolt be, míg a McDonald's "utcai harcosként" küzd a vásárlókért.
A Magyar Turisztikai Ügynökség kisfilmekkel, imázsvideóval, új weboldallal elindította szakmanépszerűsítő kampányát. Kiemelt cél az ágazat presztízsének növelése, valamint az, hogy a pályaválasztás vagy átképzés előtt álló diákok a turizmust és vendéglátást válasszák.
A hét szakmát (barista, cukrász, felszolgáló, séf, recepciós, sommelier, concierge) bemutató filmekben olyan ismert és neves szakemberek mesélnek munkájukról, mint Szik Mátyás sommelier, vagy épp Veres István séf. A filmek informatívak, tippeket adnak arra, hogyan válhat valaki sikeressé, hogyan léphet előre az adott szakmában. A kampány részeként a nézők találkozhatnak egy imázsvideóval is, amely azokat az értékeket hangsúlyozza, amelyekért érdemes ebben az iparágban dolgozni. A pályaválasztást segítve már elérhető a karrieraturizmusban.hu weboldal, amely friss, szakmai tartalommal, korszerű eszközökkel nyújt segítséget és hasznos információkat az érdeklődőknek. A honlapról letölthető egy kiadvány is, amely bemutatja a lehetséges karrierutakat a turizmus és vendéglátás területén, útmutatóul szolgál a tökéletes szakma kiválasztásához.
A koronavírus-járvány komoly hatást gyakorolt a turizmus-vendéglátás szakmákra. A kampány egyszerre segíti a munkavállalók bizalmának visszaépítését, emellett mankóként szolgál a továbbtanulás előtt álló diákok, munkavállalók számára is, hogy perspektívát, karrierutat mutasson. A program növeli a szakmák presztízsét, társadalmi elfogadottságát és elismeri a kiemelkedő teljesítményt nyújtó szakembereket, ezzel is segítve az ágazat kultúrájának fejlődését Magyarországon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.