Az Aldi Sür több németországi üzletében is bevezette az úgynevezett dupla kasszákat.
A koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozások alatt és azt követően tízből minimum egy fogyasztó (15%) kezdett el digitális szolgáltatásokat és applikációkat használni mindennapi ügyei elintézésére, közülük 70% pedig a jövőben is folytatni kívánja ezen digitális szolgáltatások használatát - derült ki egy friss üzleti elemzésből.
- mondta Földvári Szabolcs, a SAS magyarországi ügyvezető igazgatója. A vállalat nemzetközi felmérésből kiderült továbbá, hogy a koronavírus-járvány időszakában a digitalizáció felgyorsulása mellett nőtt a minőség és a jó ügyfélélmény iránti igény is. A megkérdezett ügyfelek csaknem fele (49%) az alacsonyabb áraknál és a kedvezményeknél fontosabbnak ítélte az ügyfélélményt. Ezen felül a megkérdezettek 61%-a úgy nyilatkozott, hogy hajlandó többet fizetni azokért a termékekért és szolgáltatásokért, amelyek korábban jó vásárlói élményt nyújtottak számukra. A vállalatok számára ugyanakkor rossz hír, hogy a felgyorsult digitalizáció miatt kialakult verseny következtében az ügyfelek 34%-a az első negatív ügyfélélmény után más beszállító után nézne.
"Napjaink digitálizált világában a fogyasztók könnyebben tudják váltogatni az élelmiszer- vagy ruházati cikkek szállítóit. Valószínűsíthető, hogy a szolgáltatások esetén az ügyfelek viselkedésében az eddig viszonylag merev szegmensekben is alapvető változások következnek be. Az ügyfeleikkel hosszú távú kapcsolatokat építő vállalatok, így a bankok, a biztosítótársaságok, az energiaszolgáltatók vagy a telefonszolgáltatók is egyszerűen megversenyeztethetővé váltak a digitalizációnak köszönhetően" - mutatott rá Földvári Szabolcs.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Így alakult a magyar gazdaság az első negyedévben
- A Bayern München–Real Madrid koronázza meg a keddet – sport a tévében
- Másképp járnak a MÁV-Volán-csoport járatai
- Joe Biden kéréssel fordul arab „barátaihoz”
- Heteken belül indulhatnak a brit „kitoloncolójáratok”
- Balczó Barnabás: a Magyar Posta fontos lépéseket tett a piaci működés felé