Hatalmas érdeklődés mellett zajlott a Miss BKV szépségverseny mai díjátadója a közlekedési vállalat dísztermében. A győztes hölgy egy jegyárusító lett.
A hatalmas médiaérdeklődés minden bizonnyal a 12 hölgynek szólt, akik a múlt ősszel meghirdetett versenyre jelentkeztek. Szavazni rájuk egy hónapon keresztül, 2008. december 31-ig lehetett sms-ben, e-mailben vagy levélben. A hölgyekre összesen 1102 szavazat érkezett. A nyertes, Bak Erzsébet munkaidőben jegykiadó pénztáros a Jegy- és Bérletértékesítési Szakszolgálat pesti pénztári csoportjánál - nyereménye egy wellness-hétvége. (Győzelmével egyébként ugyanazon pozícióba emelkedett, mint Sarka Kata, aki ugyan sosem dolgozott a közlekedési vállalatnál, de a 2007-es Miss Universe szépségversenyen a dobogó második fokára állhatott, így ezután ő lett a BKV arca.)
A második és harmadik helyezettnek, Fejes Erika menetirányító diszpécsernek és Tóth Helga villamosvezetőnek BKV-s ajándékcsomaggal kedveskedett a társaság.
Székelyné Pásztor Erzsébet kommunikációs igazgató szerint a BKV dolgozók mindennapjainak felpezsdítésére indították a versenyt, s hogy a "vállalat ezer arcából a szebbiket is megmutassa" - mondta az ünnepélyes eredményhirdetésen. Nos, az biztos, hogy messze ez a legszebb arca a BKV-nak, amit mostanában fel tud mutatni. Az adósságokban úszó cég mostanában úgyis csak sztrájkfenyegetettséggel, szétszakadó buszokkal, agresszív ellenőrökkel tudott bekerülni a hírekbe, bár igaz, hogy nemrég - szintén a hangulatjavítás jegyében - bemutatták a jövőben használatos új formaruhákat is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza
- Rémes hír látott napvilágot Szoboszlai Dominikról, de…
- Európa-liga élőben: csodát kellene tennie a Liverpoolnak a továbbjutáshoz
- Egyedülálló intenzív képzést indít a Mathias Corvinus Collegium a jövő vezetői számára
- Leomlott az egykori koppenhágai tőzsde főhomlokzata