Megtartotta éves rendes közgyűlését az AutoWallis Csoport. A tavalyi rekordárbevétel mellett elért eredményt az intenzív terjeszkedés finanszírozására fordítják.
Az Opel 2028-ra tisztán elektromos márkává válik Európában, jelentette be Michael Lohscheller vezérigazgató. A Stellantis vállalatcsoport 30 milliárd eurót költ el tizennégy márkája villamosítására.
Az Opel vezérigazgatója, Michael Lohscheller a Stellantis konszern – amelybe a Fiat-Chrysler és a Peugeot-Citroen csoport tartozik – egy sajtótájékoztatón, hogy 2028-ra az Opel teljes európai modellpalettája elektromos autókból áll majd. Hozzátette, az Opelt be fogják vezetni a kínai piacra is, mint teljesen elektromos márkát. Az évtized közepén pedig bemutatják az Opel klasszikus Manta modelljét teljesen elektromos sportkocsi kivitelben.
A Stellantis célja, hogy a konszern mind a 14 márkájában legyenek megfizethető elektromos autók. Ennek végrehajtásához 30 milliárd eurót fektetnek be az elektromos átállásba. Konkrétan a kitűzött cél az, hogy az elektromos autók beszerzési és fenntartási költségei 2026-ra nagyjából megegyezzenek a belsőégésű motoros autókéval.
A konszernbe olyan gyártók tartoznak, mint a Jeep, a Ram, az Opel, a Fiat, a Peugeot és a Maserati. Ezek mindegyikének a "kategóriájában a legjobb" teljesen elektromos modellt kell kínálnia a vásárlók számára – jelentette ki Carlos Tavares a Stellantis csoport vezetője. Elmondta, hogy 2025-re "szinte mindegyik" európai modelljüknek lesz elektromos, vagy hibrid-elektromos változata. Az eladásoknak 2030-ra az elektromos és részben elektromos modellek teszik majd ki a 70 százalékát Európában és 35 százalékát az Egyesült Államokban.
Az elektromos autóik 500-800 kilométeres hatótávval rendelkeznek majd és olyan gyorstöltő technológiával lesznek ellátva, amely a töltés minden egyes percével 32 kilométer megtételéhez elegendő elektromos energiával látja el a járművet. Az egységes platformra modulrendszerrel felépített járművek hosszú élettartamát szoftverfrissítésekkel és hardver-felújításokkal lehet majd biztosítani – ígérte Tavares.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Rájár a rúd a gyorshajtókra a Balatonnál is, új traffibox-helyszínek vannak
- Elegük van a szemetelő turistákból, inkább kerítés mögé vonulnának
- Polgár Csaba: a megelőzés, a szűrések és a daganatellenes oltások is nagyon fontosak
- Az utolsó utáni pillanatban akart a lehajtóhoz sorolni, meg is lett a baj – videó
- Már kutyát kell bevetniük a halőröknek a Balatonon
- Veszélyezteti az autókat az esővel érkező sivatagi por – azonnal lépni kell