Szilveszterkor továbbra sem tiltják be a tűzijátékokat Budapesten, ugyanakkor az idei évben a korábbinál jóval szigorúbb feltételek mellett lehet használni őket.
Fontos változás a Lidl kasszáinál: megújul a sokak által kedvelt digitális hűségprogram, a Lidl Plus
A mai nappal megújul a Lidl nagy népszerűségnek örvendő digitális hűségprogramja, a Lidl Plus. A változásoknak köszönhetően az applikáció alkalmazása még egyszerűbbé válik, az újonnan bevezetett ajánlatokat ugyanis ezentúl nem kell aktiválni, a kedvezmények automatikusan levonásra kerülnek a Lidl Plus kártya beolvasásakor. A vállalat ezáltal is szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy még egyszerűbb, gyorsabb legyen a bevásárlás és nem utolsó sorban még több maradjon a családi kasszában.
A Lidl Magyarország közel 3 évvel ezelőtt vezette be digitális hűségprogramját, a Lidl Plust, mely a kezdetek óta rendkívül népszerű, és ma már a vásárlók több mint 40 százaléka használja. Az ingyenesen letölthető applikációnak köszönhetően a felhasználók hetente számos kuponban és egyéb kedvezményben (Kupon Plus, egyedi ajánlatok, kaparós nyereménykártyák, partnerek ajánlatai stb.) részesülhetnek. Innovatív vállalatként a Lidl folyamatosan fejleszti applikációját, ami most újabb állomásához érkezett.
Piacvezető áruházláncként nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy kiváló minőségű és kedvező árú termékeket kínáljunk és mindemellett gyors és kényelmes bevásárlást tegyünk lehetővé. Ezt szem előtt tartva döntöttünk arról, hogy egyszerűsítjük az applikáció használatát és bevezetjük az ajánlatokat, melyek automatikusan jóváírásra kerülnek a Lidl Plus kártya beolvasásával egyidejűleg. Így egyrészt minden Lidl Plus-t használó vásárlónk garantáltan részesül a kedvezményekben, és ezáltal még többet spórolhatnak akár már a húsvéti készülődés során is. Másrészt felhasználói oldalról is sokkal egyszerűbbé válik a folyamat.
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A hűségprogram részeként a vásárlók a mindenki számára elérhető ajánlatok mellett a jövőben is kapnak egyedi kuponokat, ezeket azonban továbbra is aktiválni kell majd. A speciális kedvezményeket az applikáció a korábbi vásárlási szokások alapján kínálja fel, de mindenképpen ajánlott beállítani a kedvenc áruházat is, hiszen egyedi bolti akciók is előfordulhatnak, amelyről csak azok a felhasználók értesülnek, akik az érintett áruházat jelölték meg kedvencnek.
Emellett a kupon szekcióban találjuk meg a nyereménykuponokat, mint például a kaparós nyereményjáték vagy a Kupon Plus során megszerezett ajándéktermékekre és számlavégi kedvezményre jogosító kuponokat.
A kuponokon és kedvezményeken túl az applikációban elérhető az akciós szórólap és a nyugták digitális változata is. Utóbbi nagy előnye, hogy nem kell őrizgetni a papír alapú blokkokat, ugyanis az visszáruzásra is elfogadják, sőt arra is van lehetőség, hogy kedvencként megjelöljük azokat a digitális nyugtákat, ami később fontos lehet, mert például nagy értékű terméket tartalmaz. Továbbá a terméknév beírásával kereshetünk is a nyugták között.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Emellett bevásárlólistát is készíthetünk, megtalálhatjuk a legközelebbi Lidl áruházat, de gyorsan elérhetőek a Lidl konyha receptjei is. Aki pedig elektromos autóval rendelkezik, az applikáción keresztül tud a legkedvezőbb áron tölteni a Lidl parkolókban található e-töltőállomásoknál.
Címlapkép forrása: MTVA/Bizományosi: Faludi Imre
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








