Az Otthon Start miatt több alpiacon korábban soha nem látott szintre esett vissza az alku tere.
A június 1-től érvényes kötelező akció kapcsán számos termékkategóriában csökkent árat az üzletlánc. Havonta pedig mintegy 300 terméket érint az akció, bizonyos esetekben pedig akár a 60 százalékot is elérheti az akció mértéke.
Az ALDI újabb, több terméket érintő és nagyobb mértékű akciókkal segíti a magyar fogyasztókat hétköznapjaik során. A vállalat június elejétől az előírt 20 helyett 22 termékkategóriában összesen 24 termékre érvényesíti az árengedményt. A vállalat havonta mintegy 300 terméket hirdet meg akcióban. Új áruház nyitásakor, illetve meglévő áruház felújítás utáni újranyitáskor a kedvezmények mértéke elérheti a 60 százalékot is.
Az áruházlánc 2023. június elejétől a jogszabályi előíráson túl nem 20, hanem 22 termékkategóriában fog akciót hirdetni. Ezek az akciók az ország minden ALDI-üzletében egységesen kerülnek bevezetésre, a kedvezmények mértéke pedig elérheti az 50 százalékot is. Az áruháznyitások és újranyitások alkalmából az árengedmény egyes termékeknél akár 60 százalékos is lehet. A nyitás utáni első három napon valamennyi helyben sütött péktermék 20 százalékos kedvezménnyel kapható.
„A diszkont filozófia megalkotójaként az a célunk, hogy a lehető legkedvezőbb árakat biztosítsuk a fogyasztóknak, ami a jelenlegi inflációs környezetben különösen nagy támogatást jelent a magyar családok számára. Az év eleje óta – több esetben elsőként – végrehajtott árcsökkentésünket tovább folytatjuk. Az eddigi ármérséklés mellett az előírt heti 20 helyett 22 termékkategóriában fogunk akciókat hirdetni, amelyek 24 terméket érintenek" – mondta Bernhard Haider. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója hozzátette:
Az összes többi akciós termékünket ideszámítva havi akcióink száma eléri a 300-at, a kedvezmény pedig országosan minden üzletben érvényes és elérheti a 50 százalékot, üzletek nyitásakor és újranyitásakor pedig akár 60 százalék is lehet.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








