A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől - közölte a vállalat csütörtökön.
A június 1-től érvényes kötelező akció kapcsán számos termékkategóriában csökkent árat az üzletlánc. Havonta pedig mintegy 300 terméket érint az akció, bizonyos esetekben pedig akár a 60 százalékot is elérheti az akció mértéke.
Az ALDI újabb, több terméket érintő és nagyobb mértékű akciókkal segíti a magyar fogyasztókat hétköznapjaik során. A vállalat június elejétől az előírt 20 helyett 22 termékkategóriában összesen 24 termékre érvényesíti az árengedményt. A vállalat havonta mintegy 300 terméket hirdet meg akcióban. Új áruház nyitásakor, illetve meglévő áruház felújítás utáni újranyitáskor a kedvezmények mértéke elérheti a 60 százalékot is.
Az áruházlánc 2023. június elejétől a jogszabályi előíráson túl nem 20, hanem 22 termékkategóriában fog akciót hirdetni. Ezek az akciók az ország minden ALDI-üzletében egységesen kerülnek bevezetésre, a kedvezmények mértéke pedig elérheti az 50 százalékot is. Az áruháznyitások és újranyitások alkalmából az árengedmény egyes termékeknél akár 60 százalékos is lehet. A nyitás utáni első három napon valamennyi helyben sütött péktermék 20 százalékos kedvezménnyel kapható.
„A diszkont filozófia megalkotójaként az a célunk, hogy a lehető legkedvezőbb árakat biztosítsuk a fogyasztóknak, ami a jelenlegi inflációs környezetben különösen nagy támogatást jelent a magyar családok számára. Az év eleje óta – több esetben elsőként – végrehajtott árcsökkentésünket tovább folytatjuk. Az eddigi ármérséklés mellett az előírt heti 20 helyett 22 termékkategóriában fogunk akciókat hirdetni, amelyek 24 terméket érintenek" – mondta Bernhard Haider. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója hozzátette:
Az összes többi akciós termékünket ideszámítva havi akcióink száma eléri a 300-at, a kedvezmény pedig országosan minden üzletben érvényes és elérheti a 50 százalékot, üzletek nyitásakor és újranyitásakor pedig akár 60 százalék is lehet.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok