Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Nem a virágárusok a Valentin-nap nagy nyertesei? Ezt a terméket úgy veszik most, mintha nem lenne holnap
A Valentin-napot megelőző két hétben átlagosan 30 százalékkal több óvszert rendelnek az egyik legnagyobb hazai online piactérről a vásárlók, mint az év többi részében. Bár sokan nem gondolják, a gumióvszerek népszerű internetes kelléknek számítanak, mivel több nagy kiszerelésű változatot kifejezetten csak online értékesítenek a gyártók, a diszkrét kartondobozba csomagolt termékeket pedig feltűnés nélkül lehet átvenni akár szaküzletben is.
Éves szinten több tízezer darab óvszert értékesít az eMAG online rendeléseken keresztül: e termékkategória a legnagyobb növekedését 2020-ban, a kijárási korlátozások alatt érte el, de a kereslet azóta sem csökkent, hanem 2022-ben is tovább erősödött a termékkategória iránt.
Ilyenkor van az óvszerek online csúcsszezonja
Az elmúlt évek forgalmi adatai alapján a február 14-i Valentin-napot megelőző két hétben rendelik a legtöbb óvszert online az eMAG-tól - ebben az időszakban 30 százalékkal több termék fogy a megszokottnál. Hasonló értékesítési csúcs a karácsonyi szezonban, valamint szilveszter előtt tapasztalható, illetve kisebb mértékű emelkedés kora tavasszal, március végén, április elején is megfigyelhető. Azonban ez, de még a szokásos nyári fesztiválszezon is csak feleakkora növekedést hoz az eladásokban, mint a Valentin-nap előtti hetek.
A harminc-negyven darabos gumi a sláger
Az oldal vásárlói körében a nagy kiszerelésű, tipikusan harminc-negyven darabos kiszerelésű óvszercsomagok a legnépszerűbbek, de még a tíz-tizenkét darabos szettek is kelendőek, a kevésbé jó ár-érték arányú kis kiszerelésű termékek kevésbé népszerűek.
Egy tipikus vásárló általában egy vagy két típusú óvszert rak a virtuális kosarába, vagy olyan vegyes kiszerelésű csomagot választ, amelyet tipikusan online értékesítésre szán a gyártó, a hagyományos üzletekben ezért ritkábban található meg. Átvételi mód tekintetében a legtöbb óvszert házhoz szállítással vagy easybox csomagautomatás átvétellel kérik, de mivel számos olyan nagy kiszerelésű óvszer kapható az oldalon, amely diszkrét kartoncsomagolásban érhető el, ezeket személyes bolti átvétellel is sokan rendelik meg.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








