Polgár Tünde szerint spórolni nem szégyen, ő maga is szinte sportot űz belőle.

Az áprilisi hidegrekord után ugrásszerűen álltak át a fogyasztók a tavaszi üzemmódra – derült ki az Árukereső.hu friss adataiból. Ebben ugyanúgy éreztette hatását a „hagyományos” nyárigumicsere szezonalitása, mint a kerttel kapcsolatos beszerzések meglódulása. Áprilisban 44 százalékkal többen érdeklődtek a robotfűnyírók iránt Magyarország leglátogatottabb termék- és árösszehasonlító oldalán, mint egy évvel korábban.
Ha némi késéssel is, de az idén is beindult a tavasz, amely a fogyasztói szokásokban is tetten érhető. Ez látszik a keresésekben az Árukereső.hu oldalain is, amelyek egy átlagos napon 670 ezer alkalommal segítenek a fogyasztóknak a tájékozódásban.
Az év első négy hónapjában kirajzolódó tendenciák közül kettő emelkedik ki magasan a mezőny fölé: a kerti eszközök, illetve az autógumik kategóriája. Utóbbi teljesen világosan a téli abroncsok lecserélésének szezonjával esik egybe, hiszen az új nyári gumikat jellemzően ilyenkor vásárolják meg az autótulajdonosok. Az idén április végén 25 százalékkal többen kerestek gumiabroncsot az Árukereső.hu-n, mint március végén.
Az áprilisi hidegfront lecsengésével magasabb sebességi fokozatra kapcsolt az otthon, kert, barkács termékkategória. Ezekben összességében közel 28 százalékos érdeklődés tapasztalható a megrendelésekben 2021 áprilisára vetítve, ez azonban elég komoly eltéréseket mutat az egyes termékcsoportokban.
Egyes trendi kategóriák jól láthatóan lenyomják a hagyományosokat
– fogalmazott Baka László, az Árukereső.hu marketingvezetője. Miközben a mostani és az előző év áprilisát összevetve a szokványos fűnyírók 13 százalékkal kevesebb kattintást generáltak, a robotfűnyírók iránti igény ugrásszerűen, több mint 44 százalékkal ugrott meg. Ennél is látványosabb jelenség mutatkozott a kerti vízellátásban: az automata locsolók iránti érdeklődések 108 százalékkal emelkedtek éves szinten.
Még szédítőbb a változás, ha az 2022 április végi adatokat a március végiekkel vetjük össze, ez esetben az automata locsolóknál 259 százalékos ugrást látunk, a robotfűnyíróknál 163 százalékost. Mindkettő elmarad a fűkasza iránti igény növekedésétől (373%), de a fűnyírótraktort (140%), a bográcsot és a hozzá való állványt (59%), a csákányt (53%), a balkonládát (50%), a gyepszellőztetőt (40%) és a medencéket (39%) is többen keresték, mint egy hónappal korábban.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Azok a tipikus kerti termékek, amelyeket pár éve még gazdaboltokban és barkácsáruházakban néztünk, illetve vásároltunk meg, mára igen keresett cikkekké váltak az online vásárlók körében
– tette hozzá Baka László. Ez persze annak fényében nem is meglepő, az a 6,5 millió aktív internetező, akik hetente legalább egyszer felkeresik a világhálót, a pandémia óta egyre merészebben rendel az internetről. És már nem pusztán háztartási gépeket vagy elektronikai termékeket: tranzakciószám tekintetében 56,9 százalékkal több napi fogyasztási cikket, élelmiszert, ha 2022 elejét vetjük össze 2020 azonos időszakával.
A saját életterük kialakítására, szebbé tételére is nagyobb hangsúlyt fektető emberek közül egyre többen és egyre rendszeresebben teszik próbára a webshopok szolgáltatásait
– mondta a szakember, aki szerint az Árukereső.hu folyamatosan a piaci igényekhez alkalmazkodva fejleszti a rendszerét. Egyfelől azért, hogy maradéktalanul meg tudjon felelni a fogyasztók elvárásainak, másfelől pedig folyamatos és alapos tájékoztatásuk érdekében, amely továbbra is a legfontosabb cél az Árukereső.hu-n.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
- A pénzügyminiszter szerint a jövedelmet és munkát terhelő adók alacsonyak maradnak, és új adókat sem vezetnek be - napinfó
- NATO-főtitkár: folytatódnak a tárgyalások a svéd NATO-csatlakozásról
- Roland Garros: leléptették a labdaszedőt eltaláló párost - videó
- A Fradi-csoda ezúttal elmaradt
- Elhunyt a Honvéd művészlegendája
- Rekordot döntött Novak Djokovic
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


